Підсумки півріччя для АТБ: 59,4 млрд грн виручки, 35 нових магазинів
Товарообіг торгової мережі АТБ за перше півріччя 2019 року склав 59,4 млрд. грн (з ПДВ), що на 23% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це повідомляє НВ Бізнес, посилаючись на повідомлення прес-служби компанії. Про розмір чистого прибутку компанії за цей період не повідомляється.
«Темпи приросту товарообігу стали результатом як загального зростання кількості торгових точок, так і експериментального оновлення формату магазинів АТБ, впровадження сучасних маркетингових технологій», – розповів генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
З початку 2019 року компанією було відкрито 35 магазинів, з яких 13 – в західних, а 6 – в південних областях. Проведено реконструкцію 16 торгових об’єктів.
У планах АТБ розширення і зміцнення присутності в західному і південному регіонах країни, продовження робіт з модернізації торгових об’єктів, впровадження нових концепцій магазинів.
Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс.
За даними компанії, АТБ налічує 1025 магазинів в 23-х областях, 262-х населених пунктах. 202 магазина було відкрито в оновленому дизайні. Товарообіг мережі АТБ за 2018 рік склав 103,6 млрд. грн.
Джерело НВ Бізнес
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: В пріоритеті впровадження енергозберігаючих та екологічних рішень