
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Ринок громадського харчування Києва вже вийшов на докризовий рівень, і жителі столиці вже готові залишати в пабах і ресторанах значні суми.
Цей матеріал доступний російською мовою
За одне відвідування ресторану більшість українців готові витратити в середньому 200 грн. Як пише портал Liga.net, про це свідчать дані дослідження компанії Pro-Consulting. У столиці спостерігається зростання популярності концептуальних ресторанів і закладів з азіатською кухнею (в’єтнамської, корейської тощо) з недорогими морепродуктами.
Також кияни стали частіше цікавитися рибними ресторанами. У той же час популярність бургерів і стейків стрімко падає. За прогнозами експертів, очікується падіння популярності грузинської та японської кухні.
Згідно з дослідженням Pro-Consulting, щорічно в Києві помітно змінюється кількість ресторанів і кафе. У 2013 році їх налічувалося 1672, а в 2014-му – 1573. 2015 рік виявився ще менш сприятливим: кількість кафе і ресторанів зменшилася до 1488. Зате в 2016 році відкрилося одразу 105 нових ресторанів і кафе. А в рекордному 2017-го – понад 200. В минулому році з’явилося всього 20 нових закладів, а в цьому році – додалося ще 30.
Відкриваються ресторани середнього цінового сегмента, кафе, бари, монопродуктові заклади. Однак, як показує аналіз, різкого зростання таких закладів не передбачається. Головні проблеми ринку громадського харчування – високі орендні ставки на приміщення під ресторани і низький рівень платоспроможності клієнтів.
Практика столичних рестораторів показує, що сума орендних платежів не повинна перевищувати 20% виручки.
Читайте також –
Досвід Сушия, Компот, Mafia: де відкрити ресторан, щоб не прогоріти в перший же рік