Розвіртуалізація: топ-7 причин, чому інтернет-рітейлери не можуть без офлайну
Cинергія онлайн і офлайн буде ключем до успіху будь-якого роздрібного бізнесу вже у найближчому майбутньому.
Цей матеріал доступний російською мовою
Онлайн-магазини Pure Рlay (роздрібні продавці, що продають тільки через свій інтернет-магазин) починають заявляти про себе в традиційній роздрібній торгівлі. Багато найбільших онлайн-брендів перейшли в офлайн-режим, відкривши демонстраційні зали та магазини — від французького модного рітейлера Spartoo до соціально орієнтованого бренда окулярів Warby Parker і продавця чоловічого одягу Bonobos.
В Україні найбільший інтернет-магазин Rozetka також відкриває виставкові зали: на сьогодні їх вже сім у Києві та в Одесі. Мережі Цитрус та Алло також обрали для себе формат офлайн-продажей та відкрили не один десяток таких точок по Україні.
Перехід до відкриття офлайн-магазинів не означає, що онлайн-торгівля помирає. Навпаки, синергія онлайн і офлайн буде ключем до роздрібного успіху в найближчому майбутньому. Є сім головних причин, чому.
1. Якщо люди можуть оцінити ваш товар живцем, вони з більшою вірогідністю придбають його
Згідно зі звітом про стан роздрібної торгівлі, опублікованому TimeTrade, 85% споживачів вважають за краще робити покупки в реальних магазинах, тому що їм подобається особисто бачити, торкатись продуктів, тестувати їх, перш ніж купувати. Дотик до продукту може також розвіяти сумніви або переконати людину в тому, що це потрібний товар.
2. Клієнти, які забирають або обмінюють товари в реальному магазині, схильні до додаткових покупок
Click & Collect (купівля в інтернеті й отримання в магазині) дуже популярна як серед покупців, так і продавців. Згідно з дослідженням UPS Pulse of the Оnline Shopper, 45% покупців, які використовують Click & Collect, зрештою купують додаткові товари при отриманні замовлення в магазині.
Більше того – 3 з 5-ти покупців швидше повернуться в магазин, ніж відправлять товар назад поштою або кур’єром. У той же час 70% покупців, що повертають товари у фізичному магазині, зрештою натомість купують щось інше.
3. Індивідуальне обслуговування клієнтів збільшує продажі
Звіт TimeTrade про стан роздрібної торгівлі показує, що третина покупців вважає за краще отримувати поради від реальних консультантів, а 90% покупців швидше за все придбають товар після отримання допомоги від досвідченого персоналу в магазині. Незважаючи на популярність онлайн-шопінгу, людська увага та спілкування все ще важливі для бізнесу.
4. Офлайн-магазин допоможе створити атмосферу бренда
У рітейлі багато конкурентів, і бренд складно виділити, особливо онлайн. Перейшовши в офлайн-режим, інтернет-магазини отримують таку можливість. Перспективні рітейлери не відкривають фізичні магазини лише для продажів. Їхні демонстраційні зали та концептуальні магазини — це місця, де клієнти можуть зануритися в культуру бренда. Атмосфера в магазині є ключовою відмінністю бренда, і якщо все зроблено правильно, це може стати відмінним способом справити незабутнє враження і привабити покупців.
5. Фізичний магазин покращує логістику — це економить час і гроші
Інтернет-магазини використовують фізичні магазини як частину свого ланцюжка постачань, щоб скоротити витрати на управління запасами та прискорити доставку. Витрати на логістику — це ахіллесова п’ята електронної комерції, оскільки вони, як правило, значно знижують прибуток. Використовуючи магазини як склади та центри реалізації, інтернет-магазини можуть поліпшити свої логістичні ланцюжки, а також прискорити та підвищити ефективність доставки товарів .
6. Можливість безкоштовного дослідження уподобань і звичок ваших клієнтів
Хоча дані, зібрані в інтернет-магазині, можуть бути корисними для розуміння покупців, рітейлери мають можливість багато чого дізнатися про своїх клієнтів, просто спостерігаючи за їхніми покупками і взаємодією з товаром. Обсяг маркетингових досліджень, які вони отримують, просто спостерігаючи за людьми, еквівалентний ста фокус-групам.
7. Реальні магазини допоможуть збільшити трафік на інтернет-майданчик
Як повідомляють L2 Retail у своєму звіті Death of Pureplay Retail, коли роздрібні продавці відкривають фізичні магазини, трафік в їхні інтернет-магазини різко збільшується. У міру відкриття магазинів онлайн-трафік росте, збільшується число людей, що згадують марку і шукають її в інтернеті. Згідно з L2, цей онлайн-шум супроводжується збільшенням фінансового прибутку, що робить фізичний магазин хорошою інвестицією і з точки зору популярності, і прибутковості.
Смерть одноканальності
Одноканальна роздрібна торгівля приречена на зникнення, будь то чиста електронна комерція або чистий офлайн. Роздрібні продавці, які стежать за своїми клієнтами і не бояться нововведень, процвітатимуть. Рітейлери, що застряглі у своїх “старих добрих традиціях”, повільно, але вірно сходитимуть зі сцени.
Dassault Systèmes і незалежне дослідницьке агентство CITE Research провели дослідження щодо споживчих очікувань, і з’ясували, що 45% респондентів не вірять в перспективу повного зникнення офлайн-торгівлі до 2030 року. Вони помітили, що незважаючи на цифрові технології, шопінг все-таки не буде виключно віртуальним. 76% опитаних бачать майбутнє торгівлі в магазинах без касирів і приблизно стільки ж готові до повсюдного поширення підтвердження оплати по розпізнаванню зовнішності покупця.
Також споживачі оптимістично дивляться на персоналізацію купівельного процесу, на що розраховують приблизно три чверті учасників опитування.
Джерело investory.news
Читайте також –
Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів