
Comfy відкрив два нові магазини у Києві та Одесі: ще більше зручності для покупців (+фото)


Компанія Ашан Рітейл Україна презентувала звіт про результати та основні досягнення своєї соціальної та екологічної діяльності за 2018 рік
Цей матеріал доступний російською мовою
Звіт розкриває ключові проекти та ініціативи у кожному з 4-х напрямків корпоративної соціальної відповідальності компанії – співробітники, клієнти, довкілля, суспільство, а також надає інформацію про компанію на міжнародній арені, її розвиток та позиціонування на ринку України.
Звіт складено з урахуванням вимог Глобальної ініціативи зі звітності (GRI).
У 2018 році компанією було зроблено вагомий внесок у розвиток інклюзивності в Україні, зокрема, розширення програми працевлаштування людей з синдромом Дауна, запуск мобільного додатку для полегшення комунікації серед нечуючих співробітників, а також інвестиції у локальні соціальні ініціативи, які склали близько 3 мільйонів гривень.
“Минулого року ми відсвяткували своє десятиріччя в Україні, а цього року випускаємо свій перший звіт. Світ не стоїть на місці: змінюючись самі, ми прагнемо ділитись досвідом з іншими та надихати на важливі для нашої країни кроки”, – коментує генеральний директор Ашан Рітейл Україна Вікторія Луценко.
“Цим звітом ми хочемо ще раз підкреслити два пріоритетні вектори соціальної діяльності Ашан в Україні, серед яких соціальна та професійна інтеграція людей з інвалідністю, а також підтримка соціальних проектів у напрямку здорового харчування та здорового способу життя дітей та молоді через співпрацю з громадськими та благодійними організаціями і фондами”, – зауважує провідний фахівець з КСВ Ашан Рітейл Україна Ольга Бойко.
Ознайомитись зі Звітом з КСВ за 2018 рік можна за посиланням:
https://www.auchan.ua/ua/editorial/social_responsibility_report