Кому спека, а кому – і мати рідна: хто заробив на аномальних температурах в червні
Спекотна погода принесла додаткову вигоду виробникам пива, води і літнього взуття. Їхні продажі виросли на 20-50%.
Цей матеріал доступний російською мовою
Два тижні аномально спекотної погоди в Україні принесли бізнесменам додатковий бонус. Якщо в минулому році середня температура повітря в червні становила 20-21 градус тепла, то в цьому році стовпчики термометра нерідко піднімаються вище 30 градусів.
Середньодобові продажі пива та безалкогольних напоїв в магазинах торговельної мережі АТБ в червні в порівнянні з травнем зросли на 20% і 21% відповідно, повідомили НВ Бізнес в прес-службі АТБ. «Дефіцит даної продукції в магазинах не спостерігається. Можна лише відзначити збільшення навантаження на логістику поставок даної продукції, що пов’язано з підвищенням попиту з боку споживачів », – йдеться у відповіді АТБ на запит НВ Бізнес.
Про більш високі продажі говорять і самі виробники. Пиво – це сезонний продукт, інтерес до нього, як і до квасу, зростає з приходом спеки, розповідає генеральний директор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко. «Початок сезону нас розчарував – травень і частина червня були нетипово холодними і дощовими, але зараз продажі пива виросли на 73% в порівнянні з попередніми тижнями. Ще більше зросли продажі квасу », – говорить він. Продажі морозива виросли на 50%
Активно українці купують і літнє взуття. Його продажі в червні виросли в порівнянні з аналогічним місяцем минулого року, розповідає НВ Бізнес директор торгової мережі, що побажав залишитися неназваним. «Почався літній сезон, а спекотна погода лише збільшила продажі. Найбільшим попитом користується легке взуття як для чоловіків, так і для жінок », – говорить він.
Спекотний літній сезон може відбитися на підсумкових показниках декількох галузей, продажі в яких за підсумками року можуть вирости більше прогнозованих.
Джерело НВ Бизнес
Читайте також –
Гаррі Фрідман: Десять принципів висококласного обслуговування