Не склалося: Carrefour продає 80% свого китайського підрозділу
Французький рітейлер Carrefour продає бізнес в Китаї та планує закріпитися на своїх традиційних майданчиках в Європі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Китайський рітейл-гігант Suning купує 80% акцій підрозділу французького оператора гіпермаркетів Carrefour в КНР. Вартість угоди становить 4,8 млрд юанів (близько $699 млн). Як пише портал Investory.news з посиланням на Reuters, угода передбачає лише грошову складову – без обміну акціями та опціонами.
За умовами угоди, Carrefour залишить за собою два з семи місць в раді директорів свого китайського підрозділу. У планах Suning – розширити застосування цифрових технологій в магазинах Carrefour та інтегрувати фізичні та онлайн-продажі.
Carrefour вийшов на китайський ринок у 1995 році. Зараз у КНР працює 210 маркетів цієї мережі, в минулому році обсяг їх продажів склав 28,5 млрд юанів ($4,2 млрд). Carrefour йде з азіатських ринків, що б закріпитися на своїх традиційних майданчиках в Європі, стверджують аналітики.
Джерело: Investory.news
Читайте також –