Інфографіка: як покупці воліють спілкуватися з брендами
Згідно з новим дослідженням агентства маркетингових сервісів Infogroup, 39,4% споживачів некомфортно почувають себе, коли локальна компанія або великий бренд використовують їх особисту інформацію для маркетингових цілей.
Цей матеріал доступний російською мовою
При цьому 64,9% респондентів відзначили, що поділяться з компанією своїм e-mail, 63,1% – готові розповісти про свій вік, 61,9% – дати свої ім’я та прізвище, 47,2% – повідомити про свій статус зайнятості.
Найчастіше покупці віддають перевагу, щоб бренди комунікували з ними по e-mail. Так, 70,8% опитаних висловилися за цей спосіб спілкування, при цьому 23,1% опитаних вважають за краще телефон.
Щодо шляхів і способів, якими бренди можуть завоювати покупців, то для 58,2% – це чудові продукти і послуги. Ще 15,4% покупців може залучити значимий контент, а для 11% – це релевантна реклама та повідомлення, для 10,9% маркетинг з гумором, і тільки для 1,2% щось значить участь знаменитостей.
Джерело mmr.ua
Читайте також –
Дослідження Deloitte: що очікувати від споживачів поколінь Y і Z