Шлях до покупця. Як інтернет-магазину завоювати аудиторію
Фахівці Prom.ua розповідають, як завоювати довіру покупців і почати продажі в щойно відкритому інтернет-магазині
Цей матеріал доступний російською мовою
Крок перший. Грамотно опишіть товар
Чим докладніше описаний товар, тим більше людей перейдуть на нього з каталогу маркетплейса і тим вище буде конверсія.
Загальні правила: назва товарної позиції має пояснювати покупцеві, що це взагалі таке (наприклад, плаття коктейльне) і чим воно відрізняється від інших подібних товарів (плаття коктейльне з високою талією). В описі характеристик вкажіть матеріал, розмір, функціональні особливості, подробиці експлуатації, виробника.
Крок другий. Зробіть якісні фото
8 з 10 людей взагалі не будуть дивитися товар, якщо у нього немає фото. Фотографії товару в різних ракурсах збільшують продажі на 58%.
Загальне фото, фотографія товару «в експлуатації» – ці знімки повинні бути яскравими, чіткими, якісними. 25% покупців, які повернули товар інтернет-магазину, назвали причину «товар не відповідав очікуванням». Потрібно зробити фото важливих деталей і великі плани товару, щоб максимально докладно показати його покупцеві. Варто зазначити, які параметри та зріст у моделі, яка представляє одяг на фото.
Крок третій. Заповніть “нетоварні” сторінки
Це створює хороший імідж інтернет-магазину, підвищує довіру покупців і в підсумку сприяє продажам.
Сторінка контактів з можливістю зв’язатися будь-яким зручним способом і обіцянкою передзвонити, розділ «Часті питання», де з гумором і повагою розбираються основні «болі» покупця, сторінка «Про компанію», яка покаже захоплену команду – прості і дієві способи переконати покупця, що вам можна довіряти.
Крок четвертий. Збирайте відгуки
Більше 75% інтернет-користувачів вивчають відгуки про компанії перед покупкою і орієнтуються на думку інших покупців, приймаючи рішення.
Важливо створити на сайті форму відгуків і не соромитися просити покупців залишити свій відгук після покупки. Популярні маркетплейси допомагають автоматизувати роботу з відгуками, використовуйте їх функціонал. Треба не забувати дякувати покупців за хороші відгуки – і коректно реагувати на негатив.
Крок п’ятий. Подбайте про сервіс
Поганий сервіс коштує дуже дорого і може в підсумку погубити бізнес. Хороший – стане конкурентною перевагою.
Потрібно постійно дбати про наявність товарів і про відповідність реальної ціни тій, що заявлена на сайті. Потрібно зв’язуватися з клієнтом протягом 30 хвилин після оформлення замовлення, йти назустріч у питаннях доставки, пропонувати різноманітність способів оплати, і бути готовими дати додаткову консультацію.
Крок шостий. Опублікуйте “контент довіри”
Страх шахрайства – основне гальмо перед інтернет-покупкою. Потрібно допомогти користувачеві з цим страхом впоратися!
Для цього можна розмістити на сайті сертифікати відповідності, відгуки інших клієнтів, в тому числі – з соцмереж. Довіри додасть і публікація фото команди і докладної інформації про сам магазин. На видному місці повинні бути розміщені повні дані про можливості оплати, доставки та повернення товарів.
Крок сьомий. Запустіть рекламу в каталозі маркетплейса
Все більше людей шукають товари в каталогах популярних маркетплейсов, минаючи Google. Потрібно зробити так, щоб вони легко знайшли саме ваш товар!
Недорога реклама в каталозі маркетплейса підніме товар в пошуковій видачі і допоможе залучити клієнтів. Можна експериментувати зі ставками і скористатися допомогою менеджерів, щоб рекламна кампанія була максимально ефективною.
ДжерелоEVO.business
Читайте також –