КОСМО – 25 років! Ретроспективний погляд в минуле і плани на майбутнє

КОСМО – 25 років! Ретроспективний погляд в минуле і плани на майбутнє

23.04.2019 02:16
  549
rau

Мережі магазинів КОСМО в квітні 2019 виповнилося 25 років. Це одна з найперших мереж з продажу товарів для краси, здоров’я і сім’ї в Україні.

Цей матеріал також доступний російською мовою

25 років – це значний проміжок часу. На такому висококонкурентному та динамічному ринку, як drogerie, так довго можуть ефективно існувати тільки ті компанії, які знайшли ключик до серця клієнта, а вірніше, клієнтки і добре знають, чого ж хоче жінка. Отже, ретроспективний погляд в минуле – як же пройшли ці 25 років, що було цікавого, та які плани на майбутнє.

У далекому 1994 році Україна була в руїнах після розпаду СРСР – ніхто не думав про сервіс, всі займалися виживанням. А товари для краси і здоров’я, причому не найкращої якості, можна було купити тільки на стихійних ринках. Неможливо було далі жити так. Хотілося чогось сильно кращого для себе та для оточуючих. Звідси й народилася ідея відкрити мережу магазинів товарів для краси і здоров’я, які б продавали якісні товари в красивих світлих приміщеннях і, обов’язково, щоб був хороший клієнтський сервіс.

Назвали компанію «Суматра», томущо Суматра – це райський острів в Індійському океані з шалено красивою тропічної природою. Назва була як мрія, тому що хотілося не просто побудувати бізнес, а втілити мрію.

Для магазинів компанії «СУМАТРА-ЛТД» обрали назву КОСМО, і теж не випадково. Kosmeo на латині означає прикрашати, приводити в порядок. А клієнтами КОСМО зчитується як «косметика» – дуже точно, звучно й символічно, а також актуально, як для косметики, так і для товарів для дому.

І це прагнення до краси проходить червоною ниткою через усе, що робить компанія. Асортимент підбирається тільки з якісних товарів, з клієнтами працюють тільки на принципах взаємної довіри.

Генеральний директор компанії Георгій Шейко зазначає: «У КОСМО найвищий індекс капіталу марки серед drogerie-мереж України, тому що клієнти нам довіряють, і ми дуже цінуємо їх довіру. Це відносини, які ми вибудовували роками. Якщо на етикетці наших товарів вказано «зроблено в Італії» – значить в Італії. Ніякого контрафакту, ніяких сірих схем, все чисто й прозоро. Ми все робимо так, як потрібно клієнту. Навіть програму лояльності ми залишаємо дисконтну, тому що це важливо для наших клієнтів».

Програма лояльності КОСМО-клуб, дійсно дисконтна, а не бонусна, як у більшості торгових мереж України. Клієнт по карті КОСМО може відразу ж отримати 3-10% знижки на товари КОСМО, не чекаючи, коли нарахуються бонуси. Але карта КОСМО – це не просто знижки на товари КОСМО, а набагато більше – по карті КОСМО можна отримати спеціальні пропозиції у партнерів мережі. Наприклад, можна отримати знижку на квитки в кіно або на дитячий одяг, послуги хімчистки або абонементи в спортклуби.

Директор по маркетингу КОСМО Надія Ганулич-Манукян зазначає: «Для нас надзвичайно важливо не тільки задовольнити потреби клієнта в асортименті, цінах і сервісі (вони вже давно, за замовчуванням, є базовим рівнем потреб), але й перевершити всі очікування клієнта, вийшовши в наших пропозиціях за межі товарної матриці магазинів. Наші покупці можуть заощадити час, отримуючи посилки MeestExpress безпосередньо в наших магазинах, заощадити кошти на відвідування кіно, театру, послуги хімчистки або спортклубу. У планах – надавати персональні, релевантні та доречні пропозиції клієнтам в кожній сфері його життя».

А найпостійнішим своїм клієнтам КОСМО періодично надсилає приємні сюрпризи через viber, sms або e-mail – промокоди на знижки в КОСМО або у партнерів.

Як зазначає керівник CRM КОСМО Наталія Хомік: «Ми дуже прицільно працюємо з нашими клієнтами. Всі наші промопропозиції надсилаються в залежності від того, що клієнту потрібно, коли потрібно, скільки йому років, чи є у нього сім’я, чоловік, діти і т.д. Ми намагаємося розважати їх і радувати, а також, говорячи простою мовою, не спамити. Ми визначили оптимальний інтервал між комунікаціями з клієнтом і жорстко його дотримуємося, тому що занадто часта комунікація від бренду – це, практично, вторгнення в особисте життя. Одне зайве або не точне, або просто нудне повідомлення – і від тебе відписалися».

І, до речі, постійними клієнтами мережі є більш 1 000 000 українців в 108 магазинах в 27 містах України.

Але у КОСМО багато не тільки постійних клієнтів, але й постійних співробітників. Робота з персоналом будується таким чином, щоб людям було комфортно та цікаво працювати, що робить бізнес дуже ефективним, а люди працюють в КОСМО десятиліттями. Всього в мережі працює понад 1200 співробітників.

У 2010 році мережа випустила перші власні торгові марки і до свого 25-го Дня народження їх вже налічується близько 15.

Найбільше запам’ятався запуск ТМ ШОША (дитячі товари). Це була перша запущена КОСМО торгова марка і, як і за кожного первістка, за неї переживали всією компанією. Все виміряли і вивіряли. І з назвою так само. Було безліч варіантів, але зупинилися саме на назві «Шоша», так як маленькі діти погано вимовляють звуки, а ось звук «ш» у них виходить відмінно. До того ж, дітки задають багато питань «Шо це?». От із цих «шо» і виходить «Шоша», тобто малюк, який прагне якомога більше дізнатися про навколишній світ. Ведмедик був обраний, теж, не випадково. М’який, ніжний, плюшевий – символ дитинства, який викликає тільки позитивні емоції. А ще в офісі компанії жив хом’ячок. Звали його Шоша і він був загальним улюбленцем. Але це просто збіг.

Продукція власних торгових марок (ШОША, 4 Seasons, Mari e Monti, Rino, Dillika, Qclean, Viva, Mia, Para, Odri, Lizard, Ранкові роси, Добра новина) проводиться в повній відповідності з нормативними вимогами і проходить регулярний лабораторний контроль із залученням сторонніх акредитованих організацій . При цьому особлива увага приділяється дитячої продукції – для маленьких споживачів вже з перших днів їхнього життя, завдяки відмові від шкідливих компонентів на користь виключно безпечних високоякісних складових. Співробітники КОСМО і самі дуже активно користуються товарами під власними брендами, так як товари випускаються не «як би для себе», а саме для себе, з гарантією високої якості.

Так само КОСМО піклується про своє оточення – про людей і екологію.

Магазини мережі обладнані пандусами, щоб матусям з колясками було зручно. І регулярно проходять благодійні акції з метою збору коштів та продукції для допомоги тим, хто її потребує. Безпосередню участь в подібних акціях беруть як наші покупці, так і співробітники мережі.

З кожним днем ​​КОСМО продає все більше і більше екотоварів, в офісі компанії встановлений пункт збору використаних батарейок, в магазинах і офісі використовують енергозберігаючі лампи, а в процесі виробництва своєї КОСМО повністю відмовилися від використання небезпечних ПАР (поверхнево-активні речовин), формальдегідів, фенолу , крезолу, нітробензолу і триполіфосфату натрію.

Якщо говорити про плани на майбутнє, то ми, поки, про них скромно мовчимо. Хочемо лише відзначити, що незабаром нас чекає багато нового і дивовижного.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку