Одним листом: Мінфін спростив реєстрацію касових апаратів

Одним листом: Мінфін спростив реєстрацію касових апаратів

18.04.2019 12:30
  350
rau

Як повідомили в ГФС, відповідний наказ Мінфіну (№64 від 13 лютого) вступить в силу з дня його офіційного опублікування, орієнтовно 19 квітня.

Цей текст доступний російською

У ДФС обіцяють, що реєстрація буде проходити за спрощеною процедурою – на основі заяви за спрощеною формою, без додатків, яку можна подати в електронному вигляді.

Реєструвати в реєстрах нові РРО та ліцензовані для роботи з ними центри сервісного обслуговування (ЦСО) – обов’язок виробника або постачальника такої техніки. У свою чергу ЦСО зобов’язаний направити ДФС в електронній формі повідомлення про укладення договору на техобслуговування і ремонт касових аппаратів.

Фактично вводиться новий порядок реєстрації РРО, причому виключно за допомогою завірення всіх документів електронним цифровим підписом (тепер це називається КЕП – кваліфікаційний електронний підпис).

  • Спочатку виробник заносить до реєстру свої ЦСО;
  • Потім включає РРО до реєстру;
  • ЦСО відправляє в ДФС повідомлення про укладення договору з підприємством, де буде встановлений РРО;
  • Потім користувач РРО подає заяву про реєстрацію касового апарату;
  • Після цього ДФС повідомляє ЦСО про резервування фіскального номера ( на три дні);
  • ЦСО вводить апарат в експлуатацію і передає в ДФС відповідний акт і довідку про опломбування;
  • ДФС видає свідоцтво про реєстрацію.

При бажанні підприємство може подати заяву про реєстрацію в паперовому вигляді і отримати паперове реєстраційне свідоцтво. Все інше листування між учасниками процесу реєстрації – тільки в електронному вигляді.

До початку реєстрації підприємство має повідомити в податкову службу інформацію про об’єкти і господарські одиниці, де буде застосовуватися РРО.

До вступу в силу наказу №64 нові електронні форми документів і нові сервіси в Електронному кабінеті працюють в тестовому режимі. Первинне наповнення реєстру ЦСО інформацією відбуватиметься на основі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності наказом №64.

За ці ж два місяці ДФС формує реєстр використовуваних РРО, а виробники і постачальники техніки зобов’язані протягом трьох місяців після цього терміну повідомити про всі апарати, які були поставлені до набрання наказом чинності.

Нагадаємо, 11 жовтня 2018 року набрав чинності наказ Мінфіну, який змінив порядок реєстрації РРО та ведення розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (КОРО). А також порядку опломбування каси. Згідно з наказом, ДФС створила реєстр екземплярів РРО та реєстр центрів сервісного обслуговування, які будуть містити всю необхідну інформацію про РРО. Таким чином, була скасована необхідність вклеювати звітні чеки в книгу КОРО в кінці кожного дня.

Читайте також –

ДФС дозволила використовувати гаджети замість касового апарату


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку