Kasta.ua ексклюзивно презентує новий бренд Маши Єфросиніної – Mashsh

Kasta.ua ексклюзивно презентує новий бренд Маши Єфросиніної – Mashsh

17.04.2019 09:57
  557
rau

Відома українська телеведуча Маша Єфросиніна разом з компанією Kasta почали продажі бренду Mashsh в рамках платформи Kasta.ua.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Протягом уже багатьох років компанія Kasta виконує свою головну місію – постійно дивувати клієнтів, впроваджувати інновації та робити шопінг швидким, дешевим і зручним. Саме тому логічним кроком розвитку компанії стала підтримка виходу на ринок нового бренду Mashsh, який був створений Машею Єфросиніною разом з командою однодумців.

Крім того, Kasta займається і логістикою бренду, просуванням на ринку, підвищенням впізнаваності та клієнтською підтримкою.

Концепція бренду Mashsh: стильний і якісний одяг для дому та активного дозвілля українських жінок. До пошиття першої партії команда бренду залучила провідних фахівців української легкої промисловості, створивши унікальні моделі та відібравши для виробництва кращі тканини й фурнітуру. Також колекція має інші важливі переваги – по-перше: доступні ціни. По-друге, універсальність моделей – вони легко поєднуються між собою, даючи можливість жінкам легко формувати стильний базовий гардероб. Колекції будуть постійно поповнюватися хітами продажів і сезонними пропозиціями за рахунок специфіки онлайн-торгівлі та фокусу на якісній аналітиці попиту.

«Ми раді співпраці з Машею, хочемо показати і довести цим проектом, що Україна – це величезна країна, яка може створити свої H&M і Zara, а ми з командою Kasta все для цього робимо», – прокоментував співпрацю генеральний директор компанії Андрій Логвін.

У минулому році Kasta змінила бізнес-модель з Flash Sales на маркетплейс. Зміни позначилися на формуванні асортименту – одночасно з постійними акціями розпродажів на сайті з’явилися і сезонні актуальні колекції. Змінився й інтерфейс ресурсу – на нього додали пошук, сортування, фільтри та інші зручні для відвідувача функції.

«Завдяки функціоналу та можливостям нашої інтернет-платформи ми можемо легко та швидко виводити нові бренди на український ринок. За роки роботи ми сформували велику базу клієнтських переваг, розуміємо, як потрібно працювати з аудиторією. Ми максимально поглибили експертизу в онлайн-маркетингу та зібрали набір перевірених ефективних інструментів просування. Тепер в лічені місяці ми можемо зробити бренд відомим», – доповнює маркетинг-директор Kasta Наталія Назарчук.

Партнери компанії також тепер можуть збільшувати продажі та реалізовувати нові товари за повною вартістю, що не зосереджуючись лише на продажу стоків.

Своєю ж головною компетенцією з точки зору продажів і бренд-просування Kasta продовжує вважати саме категорію fashion, незважаючи на те, що після запуску маркетплейса з’явилися нові підкатегорії товарів, орієнтованих на потреби аудиторії.

«Я об’їздила всю Україну, розмовляла з близько 20 тисячами жінок по всій країні. І не було випадку, щоб слухачки не задали питання про самооцінку.

І я безперестанно відповідала: «Читайте книги, дивіться кіно, отримуйте нові знання; не живіть з тим, кого не любите; не дружить з тими, хто вас використовує».

Так, це так працює! Але ж і зовнішній вигляд для самооцінки теж дуже важливий. Одного разу мене осінило: я можу в цьому допомогти жінкам! Допомогти їм бути красивими, навіть коли вони залишаються наодинці з собою. Так з’явилася ідея створити бренд одягу для дозвілля. Не ексклюзивний або люксовий, для одиниць. А масовий, для всіх українок», – коментує старт продажів Маша Єфросиніна.

Читайте також –

Частка продажів маркетплейсу Kasta досягла 40% від загального обороту компанії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку