Новини FMCG за березень: шедеври дизайну від Сільпо, перший Eurospar, тисячний АТБ та інші

Новини FMCG за березень: шедеври дизайну від Сільпо, перший Eurospar, тисячний АТБ та інші

04.04.2019 08:05
  1117
Дарья Златьева

Головні новини березня: відразу чотири концептуальних Сільпо, перший в Україні Eurospar, відкриття Varus, підсумки року АТБ і Fozzy Group, ребрендинг і запуск інтернет-магазину ЕКО маркет, логістика від Бруснічка і інші новини FMCG-рітейлерів.

Цей текст доступний російською мовою

У березні АТБ відкрила 6 торгових точок і подолала рубіж в 1000 магазинів

Група компаній АТБ, що розвиває однойменну торгову мережу в Україні, 4 березня відкрила 1000-й магазин в с. Крижанівка Одеської області за адресою: вул. Академіка Сахарова, 3.

Крім цього компанія протягом місяця відкрила ще п’ять торгових точок: у Черкасах по вул. М. Грушевського, 73, в Ірпені, по вул. Ново-Оскольская, 2 Т, в Києві, на вул. Маршала Малиновського, 5, в Луцьку, по вул. Ковельській, 68 і в Одесі, на вул Пушкінській, 48

Станом на 1 квітня АТБ налічує 1002 торгових об’єкта, розташованих в 256-ти населених пунктах 22-х областей України. Товарообіг компанії за результатами 2018 року склав 103,9 млрд грн (з ПДВ), що на 23% більше, ніж показники 2017 року.

Чотири суперконцепта від Сільпо: стімпанк, джаз, Гоголь і хіпі

1 березня відкрився новий супермаркет Сільпо в Вишгороді, на вулиці Набережній. Торговий об’єкт займає площу близько 5000 кв. м і оформлений в стилі «стімпанк» – фантастичного жанру про світи, де парові машини та інші ретро-технології не зникли, а досягли найвищого розвитку.

13 березня рітейлер відкрив новий супермаркет Сільпо в Полтаві. Площа об’єкта, який знаходиться на вулиці Івана Мазепи, 45/4, склала майже 2000 кв. м. Дизайн нового супермаркету широко використовує сюжети і образи з містичних творів Миколи Гоголя

15 березня у Львові за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 1 Б, почав роботу ТРЦ Spartak, а разом з ним “джазовий” супермаркет компанії Fozzy Group – Сільпо. Новий торговий об’єкт Сільпо розмістився на площі в 2500 кв. м. Обслуговувати покупців будуть 13 основних кас, 2 – тютюнові та 5 кас самообслуговування.


Виконано об’єкт в кращих традиціях американського джазу – з властивим йому імпровізацією і відсиланнями до афроамериканского фольклору.

21 березня в селі Софіївська Борщагівка на вул. Київській, 36 відкрився ще один магазин площею 1500 кв. м з дизайном в стилі «хіппі».

Аllretail.ua анонсує ще одне відкриття рітейлера – в Епіцентрі в Одесі по Овідіопольської дорозі, 1, у червні 2019 року. Це буде вже не перший досвід знаходження Сільпо під дахом ТЦ Епіцентр: пілотний такий об’єкт Fozzy Group було запущено в 2015 році в Києві по вул. Полярній, 20 Д.

Мережа Еко-Лавка проводить ребрендинг і запускає інтернет-магазин

Найближчим часом компанія планує представити ринку кілька об’єктів в оновленій концепції площею від 18 до 30 кв. м. Рітейлер планує провести ребрендинг мережі протягом 18 місяців, а також в найближчі місяці запустити роботу інтернет-магазину з доставкою товарів за адресою і можливістю самовивозу покупок з магазину.


Детальніше – в матеріалі RAU.

Довідка. Еко-Лавка – національна мережа магазинів корисних продуктів і екологічних товарів формату «біля дому». Мережа налічує 94 магазини в 12 містах України.

Перший в Україні супермаркет бренду Eurospar відкрився у Вінниці

30 березня в Вінниці відкрився перший в Україні Eurospar, за адресою вул. Келецька, 57, в торговому центрі «Світ», площею 900 кв. м.

Супермаркет Eurospar – один з форматів мережі SPAR торговою площею від 800 до 3000 кв. м.

Довідка. SPAR – одна з найбільших в світі мереж супермаркетів і гіпермаркетів, що складається з більш 12777 магазинів, що діють в 50 країнах світу. В Україні мережа розвивається в трьох форматах: SPAR Express (магазини біля будинку торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), Eurospar (супермаркети 800-3000 кв. м).

SPAR в Луцьку

У Луцьку розпочав роботу ще один маркет SPAR за адресою вул. Соборності, 6, площею 210 кв. м. Для покупців є відділ свіжої випічки, Food to Go і працює три каси.

Укрспирт планує запуск франшизи

Як повідомляє Trademaster з посиланням на Інтерфакс-Україна, до кінця поточного року Укрспирт має намір розширити мережу своїх магазинів “Національний продукт”, додавши до них ще 10 торгових точок. Також державне підприємство буде продавати франшизу.

Представники компанії зазначають: “Протягом 2018-2019 років було відкрито сім магазинів, в яких представлено понад 800 найменувань алкогольних напоїв, асортимент товарів поповнюється. До кінця 2019 роки планується відкрити ще десять магазинів мережі” Національний продукт “і продавати франшизу. Обсяг інвестицій може складати близько 3 млн грн. На даний момент Укрспирт займається доопрацюванням концепції закладів нового формату. У магазинах, зокрема, будуть розташовуватися відділи швидкого харчування і гастрономії.

Мережа Брусничка запускає систему складського аутсорсингу

Тепер продукція окремих категорій буде розподілятися по магазинах за допомогою вантажних автомобілів-рефрижераторів, які надає підрядна організація, йдеться в прес-релізі компанії.

За допомогою автопарку аутсорсингової організації будуть транспортуватися товари глибокої заморозки, які вимагають особливих умов перевезення при температурному режимі від -20 ℃ до + 6 ℃. Це дозволить компанії розширити коло постачальників окремих категорій продукції, а також оптимізувати систему доставки товарів в магазини, що означає завжди своєчасну появу товарів на полицях фрешмаркету.

Varus в Кривому Розі

14 березня новий Varus відкрився за адресою Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний 41 А. Площа нового магазину налічує 504 кв. м, а в асортименті – понад 6000 товарів.

Асортимент включає велике пропозицію фреш-зони з великим вибором свіжих овочів і фруктів (в тому числі – екзотичних), а також смачні сири, ковбаси, широкий вибір бакалії та власної випічки. Обслуговувати відвідувачів супермаркету буде 5 кас.

Також в компанії відбулися кадрові зміни – заступником СЕО Varus призначений колишній топ французької мережі супермаркетів Intermarché в Польщі Армен Папазян.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпропетровську. Зараз мережа нараховує 71 магазин в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах.

Велмарт впровадив технологію Pick & Go

Компанія впроваджує мобільний додаток Pick & Go, який дозволяє покупцеві самостійно, без допомоги касирів, робити покупки в супермаркеті. Технічний старт програми Pick & Go стався в лютому, а в квітні ритейлер оголосив про офіційний початок роботи сервісу – поки тільки в мережі Велмарт, а потім Велика Кишеня і ВК Експрес.

Протягом найближчого місяця в компанії планують запустити сервіс в усіх 27 магазинах Велмарт.

Поки існуючий функціонал Pick & Go дозволяє сканувати покупки самостійно, редагувати список покупок, самостійно здійснювати в додатку оплату. Оформивши і сплативши покупки в додатку, клієнт виходить через «точку оплати», минаючи черги і касирів. В процесі покупки клієнт контролює свій бюджет з урахуванням вартості свого кошика, яку бачить на екрані смартфона. Надалі функціонал буде істотно розширено.

Три нових Рукавички

Західноукраїнський торговий оператор «Львівхолод» відкрив за місяць три нових магазини: 7 березня – в Луцьку по вул. Богдана Хмельницького, 26, в новому торговому центрі, побудованому в 2018 році; 28 березня – в Івано-Франківську по вулиці Юрія 7 А; 15 березня – у Львові, по вулиці Грушевського, 23

У торгових точках представлений широкий асортимент продукції власного виробництва, піца власного приготування, а також свіже м’ясо, овочі і фрукти.

Довідка. Мережа Рукавичка об’єднує понад 140 магазинів у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Волинській, Рівненській та Тернопільській областях. У мережі працюють торгові об’єкти площею від 200 до 1000 кв. м, з асортиментом – від 2000 до 9000 позицій.

Fozzy Group завершила 2018 рік з чистим прибутком 147,6 млн. грн

ПрАТ “Фоззі Груп” (Вишневе, Київська обл.) За підсумками 2018 року отримало чистий прибуток у розмірі 147,6 млн грн, що на 10,6% менше, ніж у 2017 році – пише interfax.com.ua.

Згідно з повідомленням компанії в системі розкриття інформації НКЦБФР про збори акціонерів 26 квітня, чистий прибуток на одну акцію склав 73,85 грн, тоді як в 2017-му році на одну акцію доводилося 82,68 грн чистого прибутку.

Нерозподілений прибуток компанії в 2018-му році склав 154,3 млн грн, тоді як в 2017-му році цей показник налічував 1,16 млрд грн.

У Фуршетах з’являться відділення Justin

Як писала RAU, підписано угоду про розміщення в об’єктах Фуршет 37 точок обслуговування клієнтів Justin. Надалі сервісні пункти оператора можуть з’явитися і в інших магазинах всеукраїнської мережі супермаркетів. Всі відділення Justin працюватимуть у форматі smart-точок і займатимуть площу від 7 до 100 кв. м – в залежності від місця розташування супермаркету, потоку відвідувачів, наявності конкуруючих поштових служб.

Копійка розширила дію програми лояльності на всі магазини мережі

Згідно з інформацією на сайті, процес впровадження нової Програми лояльності зайняв 8 місяців. У серпні вона стартувала в магазинах Чорноморська. Далі – Одеси. За цей час учасниками програми стали понад 160 000 клієнтів.


Довідка. Мережа Копійка складається з 82 магазинів, які розташовані в трьох областях – Одеській, Миколаївській та Херсонській. Щодня магазини відвідують 100 000 покупців.

Рестайлінг Сім23 в Ківерцях

7 березня знову відкрив свої двері оновлений магазин Сім23 в Ківерцях по Чкалова 24.
Площа маркету збільшена вдвічі в порівнянні з попередньою і становить 160 кв. м. У магазині проведено рестайлінг, оновлений дизайн інтер’єру та екстер’єру, встановлено нове обладнання, виділено простір приготування гарячих і холодних напоїв, обладнані зону для перекусу.

Довідка. Сім23 – це понад 70 невеликих магазинів у форматі «conveniencestore», що працюють в містах Львів, Тернопіль, Луцьк, Рівне, Ківерці.

Свій маркет

16 березня 2019 мережа супермаркетів “Свій Маркет” відкрила ще один магазин на Львівщині за адресою: Новий Калинів, площа Авіації, 31.

В асортименті магазину свіжі овочі і фрукти, ароматна випічка, молочні продукти і гастрономічні смаколики, також в точці працює “Coffee-corner”, де можна також смачно перекусити: хот-доги, Панін, сендвічі та власна випічка.

Довідка. Свій Маркет – західноукраїнська мережа роздрібної торгівлі, яка була створена в 2016 році на основі частини ребрендованих магазинів Наш край. Зараз в Україні працює 33 магазина мережі, розташованих у Львівській та Івано-Франківській областях.

Конкурент Walmart: Amazon відкриє свою мережу продуктових магазинів

Amazon планує відкрити десятки продуктових магазинів в декількох великих містах США. Про це повідомляє Аllretail з посиланням на The Wall Street Journal (WSJ). Таким чином роздрібний гігант, за їхніми словами, прагне розширити свої можливості в сфері продовольства і торкнутися більшості аспектів життя споживачів.

Один зі співрозмовників WSJ уточнив, що свій перший магазин компанія планує відкрити в Лос-Анджелесі вже в кінці року.

Відомо, що нові магазини компанії будуть відрізнятися від престижної мережі супермаркетів Whole Foods Market, яка спеціалізується на продажу органічних продуктів харчування без штучних консервантів і барвників (у 2017 році відбулося її злиття з Amazon.com, вартість угоди склала $ 13,7 млрд), зазначає видання.

При цьому, як будуть називатися нові магазини, не відомо. Чи стане у назві використовуватися бренд Amazon, поки також невідомо.

Carrefour розробляє нові концепції магазинів

Як пише Аllretail, французький Carrefour планує запуск десяти нових дискаунтерів, де буде продаватися неходовий товар.

У 2019 французький рітейлер має намір також протестувати три нових концепти магазинів. Перший з них під назвою Essentiel буде пропонувати продукти першої необхідності за найнижчими цінами. Друга модель – Rebonds, буде більш автоматизованою, а третя – Next, буде орієнтована виключно на продукти харчування. Раніше повідомлялося про плани зі зміни концепції гіпермаркетів провідного французького роздрібного торговця.

Читайте також –

Новини FMCG за лютий: АТБ викрив шпигуна, Сільпо активізується, а Фуршет згортається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку