Рейтинг журналу Бізнес: топ-5 рітейлерів за інтенсивністю розвитку в 2018 році

Рейтинг журналу Бізнес: топ-5 рітейлерів за інтенсивністю розвитку в 2018 році

01.04.2019 12:30
  278
rau

Видання вважає, що саме Епіцентр, АТБ, VOVK, EVA та Фокстрот у минулому році розвивалися активніше за конкурентів.

Цей текст доступний також російською мовою

В рейтинг рітейлерів журналу Бізнес потрапили об’єкти (торгова мережа чи ТЦ) за принципом — інтенсивний розвиток у 2018 році, а саме: за кількістю відкритих за рік торгових точок, за швидкістю розширення мережі; за якісною трансформацією компанії та вихідом у виробництво, за інвестиційною активністю та за виходом в нові сегменти бізнесу. При формуванні рейтингу використовувались дані з відкритих джерел, а також офіційні дані компаній широкого торгового сегменту (ТЦ, FMCG, Fashion, Drogerie, будівельні матеріали, побутова техніка та електроніка).

Минулого року динамічний розвиток демонстрували рітейлери усіх торгових сегментів та напрямків. Мережа АТБ розширила свою присутність в Україні на 80 нових торгових точок. Таке інтенсивне розширення дозволило їй збільшити товарообіг на 22% (до 103,6 млрд грн з урахуванням ПДВ) порівняно з показником 2017 року. Торгову експансію продовжив косметичний бренд EVA, відкривши 178 нових магазинів. Лідерами з відкриттів магазинів у сегменті fashion стала студія VOVK (11 магазинів), а в сегменті побутової техніки та електроніки — мережа Фокстрот (15 магазинів).

Якісно трансформується мережа торговельних центрів Епіцентр, яка за рік відкрила п’ять ТЦ, збільшивши до 50 кількість об’єктів. В 2019 році Епіцентр відкриє новий сучасний завод з виробництва керамічної плитки та 10 нових магазинів Intersport, збільшивши мережу бренда до 35 торгових точок. У планах на найближчі декілька років — відкриття ще 30 центрів малого та звичного формату.

1. Епіцентр К (ТЦ)

Торгова площа (загальна): 1,1 млн кв. м

Відвідуваність: близько 56 млн покупців щорічно.

Кількість точок: у Києві — 8, в Україні — 50.

Переваги: широкий асортимент та висока якість товарів, доступні ціни. Мережа розвиває ТЦ малого формату в райцентрах та невеличких містах обласного підпорядкування,  формати shop-in-shop та онлайн-напрямок.

2. АТБ (FMCG)

Торгова площа (загальна): 527 000 кв. м

Відвідуваність у 2018-му: понад 3,5 млн покупців на добу.

Кількість точок (станом на 18.03.2019): у Києві — 137, в Україні — 1002.

Переваги: формат дискаунтера з мінімальною ціновою пропозицією.

3. VOVK (fashion)

Торгова площа (орендна): близько 4 000 кв. м

Відвідуваність у 2018-му: від 400 000 осіб.

Кількість точок: у Києві — 11 студій одягу, взуття та аксесуарів VOVK, 3 студії мережі VOVK Accessories, в Україні — 34 студії одягу, взуття та аксесуарів VOVK, 3 студії мережі VOVK Accessories.

Переваги: зручні для відвідувачів локації, система лояльності, оновлення асортименту тричі на тиждень, різні асортиментні групи формату Total Look.

4. EVA (drogerie)

Торгова площа (орендна, станом на 01.01.2019): 109 000 кв. м

Відвідуваність: понад 5 млн осіб є користувачами карток лояльності “EVA Мозаїка”.

Кількість точок (станом на 16.03.2019): у Києві — 75, в Україні — 800.

Переваги: широкий асортимент, зручність розташування для споживачів та програма лояльності.

5. Фокстрот (ПТіЕ)

Торгова площа (орендна): 153 000 кв. м

Відвідуваність: 27,8 млн осіб.

Кількість точок: у Києві — 19, в Україні — 162.

Переваги: найбільший асортимент побутової техніки, електроніки, дрібних і супутніх товарів. Розвиває омніканальний формат (офлайн- та онлайн-торгівлю), кредитування та програму лояльності “Фокс Клуб” (8,2 млн учасників).

Джерело: Бізнес

Читайте також –

Woman Power: топ-10 успішних бізнес-леді України за версією журналу Новое Время

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку