RDBExpo-2019: головне про франчайзинг на сесії “Нові горизонти розвитку”

RDBExpo-2019: головне про франчайзинг на сесії “Нові горизонти розвитку”

22.03.2019 08:05
  508
Микола Маранчак

Топ-менеджери Miniso, Salateira, No Taboo, Sharikava і Franchise Group розкажуть на RDBExpo-2019 про те, як українській франшизі закріпитися на зарубіжних ринках, і які бізнес-моделі будуть в тренді в наступному році.

Представляємо сесію №3 другого конференц-зали виставки рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019: «Франчайзинг: нові горизонти розвитку», яка відбудеться 29 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Сесія проходитиме у вигляді панельної дискусії, під час якої будуть розглянуті такі питання:

    • Українські франшизи на міжнародних ринках
    • Як бути конкурентоспроможним на європейському ринку
    • Чому стартапери закладають франшизу на старті проекту
    • Які бізнес-моделі будуть в тренді в наступні роки
    • Як створити успішну франшизу і побудувати “інтимні” відносини зі своїми франчайзі.

Таймінг сесії: 15:00 — 16:30

Спікери:

Джек Ши, генеральний директор MINISO Ukraine

Джек Ши виступить з презентацією і візьме участь у панельній дискусії.

Тема презентації: “Модель франчайзингу MINISO. Плани розвитку міжнародного бренду в Україні”.

Японський дизайнерський бренд Miniso вийшов на ринок України в 2017 році.  Раніше в компанії заявляли, що збираються за три роки відкрити близько 1000 магазинів в Україні.

Олександр Савилов, співвласник і керуючий партнер Salateira

Олександр починав свою кар’єру в 2006 році як приватний підприємець, заснував інтернет-магазин техніки Техноферма. З 2007 по 2011 рік працював у ВАТ “ФІРМА” Астарта-Центр ” в якості фахівця з продажу, а потім – фахівця з управління нерухомістю.

У 2011 році, разом з Євгеном Рубаном та Іриною Добруцькою, відкрили перший ресторан Salateira.

Анжела Запорожець, власниця мережі секс-шопів No Taboo

Компанія NoTaboo була заснована в 2006 році. Працює у чотирьох напрямках: власна роздрібна мережа, що складається з 25 магазинів, франчайзинг, дистрибуція і інтернет-магазин.

Анжела Запорожець розробила унікальну систему продажів в секс-шопі. Завдяки даній системі, компанія за 2018 рік відкрила три франчайзингових магазини, які успішно впровадили всі правила і стандарти роботи магазинів NоTaboo, і виконують прогнозні плани продажів.

Олександр Михайлівський – засновник і співвласник мережі Sharikava

Sharikava — мережа energy-шопів з великим асортиментом кавових напоїв і власним виробництвом. У 2015 році разом з Володимиром Кіндра і Тенгізом Джанджулія відкрили першу кав’ярню в рідному місті Житомир. Зараз їхня мережа налічує більше двадцяти локацій по Україні.

Модератор сесії:

Мирослава Козачук, засновниця, співвласниця і СЕО компанії Franchise Group

Мирослава – автор проекту “Перша школа франчайзингу”, трендсеттер франчайзингу в Україні. Консультант найвідоміших та найуспішніших українських та міжнародних франшиз.

Нагадаємо, Третя міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo–2019 відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Вас чекає:

    • 3 конференц-зали і більше 60-ти топ-спікерів;
    • 3 поверхи експозиції, де будуть представлені близько 75 компаній;
    • більше 2000 гостей, представники від 500 компаній;
    • активний networking з реальною можливістю зав’язати корисні знайомства для розвитку свого бізнесу і майбутніх колаборацій;
    • мобільний додаток для зручності спілкування між учасниками і для призначення зустрічей

Більш детальну інформацію про RDBExpo можна отримати за посиланням: https://rau.ua/novyni/retail-development-business-expo2/

Читайте також про сесію – 

RDBExpo-2019: головне про маркетинг та рекламу в сесії “Маркетинг. PR. Digital”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку