Чесний Ельдорон і Слуга народу: як рітейлери обігрують президентські вибори

Чесний Ельдорон і Слуга народу: як рітейлери обігрують президентські вибори

22.03.2019 08:15
  491
Микола Маранчак

Eldorado, Star Burger, Епіцентр К та інші торговельні мережі, які ризикнули використовувати в рекламі головну політичну подію року в Україні – вибори глави держави.

Цей текст також доступний російською мовою

Вибори близько. І поки політики чубляться між собою, і всіляко намагаються завоювати прихильність виборців, бренди хоч трохи розряджають обстановку в країні вигадуванням ситуативних мемів. Креативлять, звичайно ж, обережно, щоб нічиї політичні почуття не образити. RAU зібрала найцікавіші приклади від відомих і не дуже компаній.

Eldorado настільки надихнулися політичною рекламою кандидатів у президенти, що представили власні версії передвиборчих бордів і обіцянок. MMR зібрав цілу колекцію таких зображень від української мережі побутової техніки та електроніки.

У поданих лозунгах і плакатах впізнаються борди в підтримку Володимира Зеленського, Петра Порошенка, Юлії Тимошенко, Сергія Капліна, Анатолія Гриценка, Андрія Садового, який вийшов з гонки, та інших. На противагу їм Eldorado пропонує власного кандидата Ельдорона – вождя партії «Закупись». У досьє Ельдорона сказано, що цілі кандидата: зробити зарядку смартфона в два рази швидше і в чотири рази дешевше, принести цифровий світ в маси, зробити бінарний код другою національною мовою і багато іншого. Креативна реклама з’явилася в outdoor і в Facebook.

До передвиборних бордів на тему “слуги народу” звернувся Інтернет-провайдер Fregat. Борд був помічений користувачами в Запоріжжі.

У Гостомелі підмітили рекламні борди “Швидко мийок” . Під роздачу потрапили відразу два кандидати з першої (згідно з опитуваннями) трійки.

У київському метрополітені помітили креатив споруджуваних ЖК San Francisco. Забудовник пропонує не чекати виборів і “голосувати за креатив” вже зараз.

У Star Burger влаштували власні “вибори STARпрезидента”. Протягом березня всі бажаючі могли проголосувати за кращий бургер мережі. Тих, хто проголосував за переможця, пообіцяли пригостити бургером.

У столичному відьма-барі Лиса Горахайпанули на борді Петра Порошенка, але обережно – тільки в Facebook. Заодно актуалізувавши бесіду на тему “хто ваш кандидат”. Вальгалла повинна бути вдячна за такий варіант.

Головне зробити правильний вибір, – написано на сторінці Епіцентр К. І запропонували в якості “слуги народу” унітаз President від ТМ Cersanit. Ось і думай потім – чи є тут натяк, чи здалося.

Для Епіцентру політичний тролінг – не в новинку. Іншому кандидату в президенти Юлії Тимошенко діставалося від рітейлера ще в минулому. У 2016 році політик раптово поміняла зачіску, позбувшись своєї знаменитої коси. Епіцентр опублікував зображення, що миттєво стало класикою українських ситуативів. Підпис до нього був такий: “Мода змінюється. Пакля — вічна. Великий вибір будівельної та сантехнічної паклі в найближчому Епіцентр”.

Аналог передвиборних бордів з’явився також у книжковому блозі Yakaboo. Згадали не лише українську передвиборчу гонку-2019, а й головне передвиборче гасло Дональда Трампа. А головне – вклали в пропаганду дійсно правильний сенс.

Читайте також

Кращі жарти і меми рітейлерів в лютому: АТБ, Епіцентр, Олег Ляшко і День святого Валентина


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку