
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Колонка Олени Цисар, партнера 4Service Group і засновника Центру сервіс–менеджменту Smoozie, про модні тренди в сервісі й обслуговуванні клієнтів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Елена Цысарь
Згідно з проведеним дослідженням, 4Service Group вибрала шість факторів, що визначають якість сервісу в цьому році. Респондентам було запропоновано назвати основні атрибути сервісу в країні, та припустити, що чекає в майбутньому сферу обслуговування, які тренди будуть актуальними.
Український споживач очікує стабільно високої якості послуги, за це проголосували 18,96% респондентів. 16,51% опитаних стверджують, що майбутнє за технологіями та виходом в онлайн, а 12,84% запевняють, що головний тренд – швидкість й оперативність обслуговування. Емоції, людський контакт і персональний підхід, так часто декларовані, зовсім не увійшли до рейтингу очікувань українців.
Але, перш ніж придивлятися до основних трендів і, тим більше, активно їх впроваджувати, варто проаналізувати помилки минулого року.
Тренди, представлені нижче, можуть бути цікаві кожному підприємцю. Але не варто забувати, що перш ніж впроваджувати в стратегію компанії, їх необхідно адаптувати під цільову аудиторію кожного конкретного бізнесу. Інакше гонка за модними віяннями може привести до марної трати часу та грошей.
6. Бізнесу потрібно людське обличчя. Рівень сервісу безпосередньо залежить від персоналу, адже приріст лояльності співробітника на 1% веде до зростання лояльності клієнта на 0,5% (дані ICS, London 2017). Компаніям в найближчі кілька років належить визначити: на яких точках контакту необхідні роботи, а на яких – люди.
7. Роботизація на механічних посадах. Завдяки штучному інтелекту бізнес-процеси стають набагато простіше: скорочуються зусилля, знижується кількість дій для оформлення замовлення, процеси стандартизируются.
8. Google – більше, ніж просто пошук. Google – це головний агент первинної взаємодії з клієнтом. Всього два кліка, й можна знайти все, що завгодно: локацію, відгуки, контакти.
9. Мобільна підтримка займає лідируючу позицію. Ще зовсім недавно споживач приймав рішення безпосередньо в магазині, але вже в 2018 році мобільний пошук генерує запитів навіть більше, ніж пошук з ПК.
10. Гейміфікація для збільшення лояльності. Кастомізувана гейміфікація дає можливість клієнту вивчити та протестувати товар ще до придбання.
Незважаючи на те, що багато перераховані вище зміни поки що знаходяться в зародковому стані, в найближчому майбутньому вони стануть не просто конкурентними перевагами компаній, а стандартними вимогами клієнтів. Багатьом підприємствам пора усвідомити, яку владу отримали клієнти, зрозуміти, що сучасні бізнес-процеси вимагають перебудови, та звернути увагу на реалії завтрашнього дня.
Читайте також –
Анна Грішина, EVA: Customer Experience Management дозволяє знати про клієнта більше конкурентів