RDBExpo-2019: Світ стрімко змінюється. Що відбувається з Executive Search в Україні?

RDBExpo-2019: Світ стрімко змінюється. Що відбувається з Executive Search в Україні?

18.03.2019 08:05
  486
rau

Власники і топ-менеджери лідерів українського рітейлу і агросектору: Leroy Merlin, Watsons, Eldorado, АГРОМАТ, ZARINA і агрохолдингу АСТ розкажуть на RDBExpo-2019 про те, як знайти в команду ефективного топ-менеджера.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо першу сесію другого залу Третьої міжнародної спеціалізованої виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019: «Світ стрімко змінюється. Що відбувається з Executive Search в Україні?”, яка пройде 28 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Сесія проходитиме під егідою рекрутингової компанії MIRA top recruting. В рамках сесії власники і топ-менеджери відомих компаній спробують знайти відповіді на питання про те, чи дійсно стало важко знайти ефективного топ-менеджера в команду і чому.

Вони розкажуть, як змінилися запити власників і які компетенції топ-менеджерів виходять на перший план в сучасному світі. Як інвестувати в майбутнє компанії, вкладаючи в свою команду, і які альтернативи рекрутингу з’являються на ринку.

Питання, які будуть розглянуті в сесії:

    • Помилка найму топ-менеджера: скільки може втратити компанія, які наслідки, і як їх мінімізувати;
    • Що шукає власник / CEO в топ-менеджері;
    • Ключові компетенції успішного лідера;
    • Критерії, за якими обирають компанію успішні топ-менеджери;
    • Альтернативи рекрутингу: аутсорсинг, інтерім, бізнес-девелопмент;
    • До чого готуватися компаніям вже сьогодні, щоб бути успішними в майбутньому.

Таймінг сесії: 10:00 — 12:00

Спікери:

Дмитро Смірнов, Country HR Manager Ukraine LC Waikiki

12 років досвіду роботи в міжнародних fashion-retail компаніях в Україні і за кордоном, з них 9 років в сфері HR на позиціях менеджера і директора з персоналу (компанії LC Waikiki і Inditex). Два роки своєї кар’єри провів у ролі експата HRD великого філії групи компаній Inditex в Румунії. Практичний досвід впровадження структурних змінити в компанії, розробки та проведення тренінгів, побудови внутрішнього і зовнішнього бренду роботодавця, побудови рекрутмент процесів, коучингу лінійного персоналу та управлінської ланки, контролю та адаптації схем компенсації і доп. благ, а також впровадження програм з оцінки та розвитку персоналу. Вважає вкрай важливим максимальне розуміння і участь в операційних процесах HR департаменту для успішної роботи.

Ольга Тадай, представник власника мережі АГРОМАТ

Ольга займала керівні посади у сфері управління закупівлями та сфері стратегічного маркетингу. Має досвід проведення системних змін у великій сімейній компанії-торговельній мережі товарів і послуг АГРОМАТ.

Засновник платформи з пошуку архітектора/дизайнера для “проектів мрії”. У 2018 році закінчила Києво-Могилянську бізнес-школу.

Віталій Гресько, ex-генеральний директор Eldorado

Досвід роботи на ринку електроніки та побутової техніки Віталія становить понад 13 років. Останні два роки обіймав посаду генерального директора торгової мережі Eldorado, до цього більше двох років очолював департамент розвитку в цій же компанії.

Раніше Віталій обіймав посаду виконавчого директора в компанії Фокстрот, а також генерального директора sokol.ua.

Наталія Колодницкая (Нетовкіна), засновниця Ювелірного Дому ZARINA

Гармонійно поєднує статус бізнес-леді і роботу громадського діяча, засновниця українського бренду з 20-річною історією Ювелірний Дім ZARINA.

Єдиний офіційний представник Ювелірного Дому Faberge в Східній Європі. Президент громадської організації «Ділові Українські Жінки» (ДУЖ). Засновниця благодійного «Віра. Надія. Любов» та інших ініціатив

Жінка-стартап, яка постійно продукує та втілює ідеї та надихає інших.

Лілія Савич, HR-директор Leroy Merlin

З 2008 року по теперішній час працює в Леруа Мерлен Україна. За цей час займала різні посади – менеджер з компенсацій та пільг, керівник проектів з розвитку персоналу, менеджер з підбору персоналу та внутрішніх комунікацій та інші.

За 12 років у сфері HR напрацювала досвід у всіх напрямках:
• підбір персоналу та залучення талантів
• розвиток бренду роботодавця
• внутрішні комунікації
• оцінка і розвиток компетенцій
• компенсації та пільги.

Фасилітатор і тренер.

Анна Савельєва, директор операційного департаменту Watsons

В обов’язки Анни входить:
реорганізація процесів;

  • впровадження управління за принципом cross-function team;
  • системна оптимізація – впровадження гнучких графіків, робота різними формами зайнятості, повна і часткова;
  • реінжиніринг процесів і процедур;
  • формування “культури змін”;
  • ефективний коучинг;
  • трендсеттерство – як інструмент диференціації компанії і підвищення рівня залученості персоналу.

Анна-Активний спікер публічних виступів.

Вікторія Задіора, директор з організаційного розвитку бізнесу Агрохолдинг АСТ

Вікторія 17 років в HR, з них 7 років працювала HR-директором в Рітейл груп (роздрібна мережа Велика Кишеня, мережа аптек Велика аптека).

Останні два роки працює в агрохолдингу АСТ.

 

Модератор сесії:

Наталія Голубнична, Executive Search Partner MIRA top recruiting

Місія Наталії – виводити бізнес на новий рівень через розвиток топ-команд і ефективну систему управління людьми.

Наталя має 15-річний практичний досвід на перших ролях В HR. Вела трансформаційні проекти в різних сферах бізнесу. Отримала премію “HR-бренд в Україні 2016”. Професійний коуч і бізнес-тренер.

Основні сфери експертизи:

  • Розробка HR-стратегії та системи управління персоналом;
  • формування ефективної орг. структури і функціональної карти і дерева KPI;
  • підбір ефективних топ-менеджерів і їх інтеграція в команду;
  • оцінка та розвиток топ-команд під нові виклики бізнесу.

Нагадаємо, Третя міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019 відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Вас чекає:

  • конференц-зали та понад 60 топ-спікерів;
  • 3 поверхи експозиції, де будуть представлені близько 75 компаній;
  • більше 2000 гостей, представники від 500 компаній;
  • активний networking з реальною можливістю зав’язати корисні знайомства для розвитку свого бізнесу і майбутніх колаборацій;
  • мобільний додаток для зручності спілкування між учасниками і для призначення зустрічей

Більш детальну інформацію про RDBExpo можна отримати за посиланням: https://rau.ua/novyni/retail-development-business-expo2/

Читайте також про сесію – 

RDBExpo-2019: лідери ринку про те, як продавати більше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку