RDBExpo-2019: лідери ринку про те, як продавати більше
Власники і топ-менеджери лідерів українського рітейлу, фінсектора та девелопменту: Kasta, Епіцентр К, Multiplex, Таскомбанк і Arricano розкажуть на RDBExpo-2019 про стратегії, які дозволяють їх компаніям продавати більше.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо першу сесію Третьої міжнародної спеціалізованої виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019 “ПРОДАЖІ В РИТЕЙЛІ. Як продавати більше”, яка пройде 28 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Таймінг сесії: 10:00 – 12:00
Спікери:
Ірина Шинкаренко, заступник директора ТОВ “Епіцентр К” з корпоративних комунікацій, реклами та ЗМІ
Презентація: “Емоційний рітейл. Як збільшувати продажі за рахунок емоцій. Ефективні інструменти для підвищення лояльності покупців”.
На думку Ірини, тренд цього року – бажання споживачів, щоб компанії самі пропонували те, що потрібно покупцеві. Рітейлери рухаються до цього різними шляхами. Тези виступу:
-
- Ретельне вивчення даних покупців. Для цього впроваджуються зручні програми ідентифікації (програма “Вигода” в Епіцентрі). Адже сьогодні покупець зі смартфоном відкриває багато для себе інформації: геолокація, перегляди, лайки…
- Автоматизація і спрощення процесів вибору товарів і покупки. Мобільні додатки для смартфонів допомагають ще з дому вибрати товар або сканувати код товару в торговому залі, вивчити всю інформацію і сплатити без черг на касах.
- Побудова емоційних відносин з покупцем за рахунок створення рекламних роликів певного стилю, поздоровлень зі святами, Viber-стікерів.
- Мало хто з покупців відмовиться від економії. Отже накопичення бонусів, особливо збільшений cash-back, є приємним компліментом від рітейлера постійним клієнтам.
Ірина Шинкаренко – магістр бізнес-адміністрування, в минулому – комерційний директор ТРК Люкс, директор агентства “Люкс”.
Михайло Меркулов, генеральний директор Arricano
Тези виступу:
-
-
- Головний сюрприз – вперше в Україні – презентація унікальної технології підвищення продажів в офлайні!
- Король «Старий рітейл» мертвий! Хай живе король «Новий рітейл»! Який же він?
- Навіщо найбільші рітейлери набирають таку велику кількість айтішників і медійників
- “Больові точки” справжнього рітейлу та їх рішення
Михайло має 20-річний досвід роботи в різних секторах бізнесу в країнах Центральної і Східної Європи (Україна, Росія, Болгарія, Сербія, Словенія та Австрія). Його кар’єра почалася в 1996 році в компанії mcdonald’s Україна, де він пропрацював 9 років на різних менеджерських посадах. За дев’ять років роботи в Mcdonald’s Михайло перейшов в ресторанний холдинг Food Star (Росія), зайнявши посаду генерального директора. У 2007-му Михайло приєднався до команди Erste Group Immorent AG в Україні, яка спеціалізується на фінансуванні нерухомості і інфраструктури, а також девелопменті проектів нерухомості, як керуючий директор компанії. У 2011 році він зайняв посаду регіонального директора зі східноєвропейських країн (Україна, Болгарія, Польща, Сербія і Словенія).
На позиції генерального директора компанії Arricano до сфери компетенцій Михайла входить корпоративне стратегічне планування, а також контроль операційної діяльності компанії.
Валерій Даниленко, заступник голови правління ТАСКОМБАНК
Презентація: «Ера чат-ботів: як за допомогою інноваційних інструментів ТАСКОМБАНК оптимізувати процес оплати».
Тези виступу:
-
- Основні тенденції на українському ринку платежів.
- Платіжні картки-сьогодення чи минуле?
- Платіжні боти: хто вони?
- Сфера відповідальності-Електронний бізнес ТАСКОМБАНК. Валерій призначений на посаду заступника голови правління в березні 2016 року. Має 12-річний досвід роботи в банківському секторі, більше 10 років працював в АКБ Імексбанк. До приходу в ТАСКОМБАНК був заступником голови правління ПАТ «Комерційний банк «ЦЕНТР».
-
Андрій Логвин, співзасновник і генеральний директор маркетплейсу Kasta
Презентація: «Як продавати більше або стратегія перемоги в світі інновацій»
У 2010 році Андрій Логвин змінив посаду генерального директора CDMA Ukraine для того щоб очолити стартап-проект – modnaKasta. За дев’ять років існування Kasta.ua (колишня modnaKasta) стала лідером онлайн продажів категорії «Одяг та Взуття» в Україні, а в 2018 році власники трансформували первісну бізнес-модель “Flash sales2 в повноцінний маркетплейс, а також продовжують активно розвивати спектр додаткових сервісів для клієнтів і партнерів: KastaPay (моментальний повернення), KastaPost (послуга доставки та примірки в відділеннях), KastaHUB (платформа для взаємодії з постачальниками) і KastaProduction (виробництво фото і відео контенту). Життєве кредо Андрія: Running. Reading. Learning. Уважно стежить за розвитком інформаційних технологій, новинами e-commerce і подіями в компаніях зі світовими іменами.
Віталій Писаренко, CEO/генеральний директор, Multiplex
Презентація: “Продаж offline послуг в online. Власний досвід збільшення частки online-продажів за 3 роки в 8 разів. Знижки та програма лояльності, як не обов’язкова стимуляція покупки і для чого додаткова реклама взагалі потрібна?”
Віталій закінчив Вищу школу економіки в Києві. Почав кар’єру в стратегічному консалтингу. У цій сфері пропрацював більше трьох років, клієнтами стали банки Центральної та Східної Європи, які перебували в процесі реорганізації і створення системи управління бізнесом і оптимізації бізнес процесів. Після цього обіймав посаду топ-менеджера в медичній галузі, де займався об’єднанням декількох медичних центрів в мережу і створенням системи управління та оптимізацією фінансових процесів, а також створював новий бренд. У 2015 році увійшов до Ради директорів, а пізніше став комерційним директором мережі Multiplex. Результатом стало формування нових каналів продажів, в результаті чого було досягнуто зростання з продажів 4 млн квитків в 2015 до 10 млн в 2018-му, а частка ринку зросла з 22% до 35%. З Грудня 2018 року обіймає посаду генерального директора мережі кінотеатрів Multiplex.
Нагадаємо, Третя міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019 відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Вас чекає:
• 3 конференц-зали і 40 топ-спікерів
* 3 поверхи експозиції, де будуть представлені близько 75 компаній
• більше 2000 гостей, представники від 500 компаній
• активний networking з реальною можливістю зав’язати корисні знайомства для розвитку свого бізнесу і майбутніх колаборацій
• мобільний додаток для зручності спілкування між учасниками і для призначення зустрічейБільш детальну інформацію про RDBExpo можна отримати за посиланням: https://rau.ua/novyni/retail-development-business-expo2/