Новини DIY-рітейлу та декору: Епіцентр К, IKEA, JYSK, OnePrice, Альберо та інші

Новини DIY-рітейлу та декору: Епіцентр К, IKEA, JYSK, OnePrice, Альберо та інші

12.03.2019 08:10
  550
rau

Плани IKEA щодо експансії в Україну, розвиток Епіцентру К, JYSK в Retroville, нові Miniso, OnePrice, Leo Keramika та інші.

Цей текст доступний також російською мовою

IKEA почне експансію в Україну з інтернет-продажів і точок видачі замовлень

За даними порталу Liga.net у планах шведського рітейлера відкрити до кінця 2019 року чотири точки видачі товарів площею приблизно за 500 метрів. Про це порталу розповіли кілька джерел на ринку на умовах анонімності. Зміни пов’язані із затримкою введення в експлуатацію ТРЦ Ocean Mall, де планувалося розмістити першу торгову точку IKEA в нашій країні. Її площа повинна була скласти близько 6000 кв. м.

Представники IKEA звернулися до консультантів з проханням підшукати чотири приміщення площею близько 500 кв. м у складі торгових центрів, розповідає президент консалтингової компанії UTG Вадим Непосєдов. «Магазини займатимуться видачею продукції, яку споживачі замовлятимуть через Інтернет», — говорить він.

ikea україна точки видачі

В столичному ТРЦ Retroville відкриється магазин JYSK нового формату 3.0

Магазин датської мережі товарів для дому і затишку відкриється на першому поверсі будується в Києві ТРЦ Retroville поруч з продуктовим супермаркетом. Про підписання рітейлером договору оренди приміщення для відкриття магазину в Retroville RAU повідомила прес-служба ТРЦ. Загальна площа об’єкта із зовнішнім майданчиком для виставки садових меблів складе близько 1300 кв. м.

“Магазин буде відкритий в новому концепті 3.0. Зараз наші колеги в Данії вже розробляють планограма магазину і я дуже сподіваюся, що цей магазин буде першим в Україні у форматі XL», — уточнив виконавчий директор JYSK в Україні Євген Іваниця.

Епіцентр К в 2019-му продовжить відкривати невеликі торгові центри в регіонах

Зокрема, в поточному році компанія продовжить відкривати об’єкти великого формату і «міні» ТЦ площею 4000-5000 кв. м. Про це в ексклюзивному інтерв’ю журналу All Retail заявив Володимир Гончаров, заступник генерального директора мережі Епіцентр К.

Так, у першому півріччі плануються відкриття нових торгових центрів рітейлера в містах Хуст (Закарпатська обл.), Дрогобич та Червоноград (обидва — Львівська обл.). Також очікується відкриття нового Епіцентр великого в Краматорську (Донецька обл.), а також переформатування діючих торгових центрів в Запоріжжі, Ужгороді та Дніпрі.

Нагадаємо, що станом на кінець 2018-го мережа Епіцентр об’єднувала 50 об’єктів сумарною торговою площею понад 1,2 млн кв. м. при цьому минулого року компанія відкрила 5 нових магазинів.

Також вже в середині 2019 року компанія Епіцентр планує відкрити в Київській області першу чергу нового заводу по виготовленню керамічної плитки. Загальна виробнича потужність нового заводу складе 12-15 млн кв. м плитки в рік, площа цехів — більше 70 000 кв. м. Продукція заводу буде поставлятися на 40% на внутрішній ринок, з них 25% — в мережу Епіцентр — а 60% буде становити експорт.

Miniso в Smart Plaza Obolon і ТЦ Globus

Новий оператор розміститься на другому поверсі торгово-розважального центру на площі 150 кв. м.

Ще один об’єкт почав свою роботу в ТЦ Globus в Києві на Майдані Незалежності, 1. Таким чином мережа налічує вже 11 торгових точок в Києві. Нагадаємо, японський бренд товарів для дому Miniso, який вийшов на ринок України в 2017 році, збирається за три роки відкрити близько сотні магазинів в Україні.

OnePrice у Святошинському районі Києва

23 лютого в Києві на вулиці Академіка Туполєва, 13 а відкрився магазин товарів для всієї родини OnePrice. Як повідомила RAU прес-служба мережі, торговий об’єкт розташований на першому поверсі житлового будинку на площі близько 200 кв. м. Всього у магазині представлено 12 різних відділів: косметика, побутова хімія, іграшки, подарунки, посуд, канцтовари, електроніка, продукти харчування, одяг, товари для саду та городу, товари для тварин, інструменти.

Магазин став восьмим за рахунком в мережі, географія торгових точок якої охоплює різні райони Києва, а також міста-супутники – Ірпінь та Бровари. Дата виходу OnePrice на ринок – 2018 рік.

Лео Кераміка поповнилася двома торговими об’єктами

2 березня в Одесі відбулося відкриття магазину оздоблювальних матеріалів для ремонту Лео Кераміка. Торгова точка знаходиться за адресою вул. Семена Палія, 125 (біля ТЦ Хвиля). Ще один об’єкт мережі розпочав роботу 16 лютого у Дрогобичі за адресою вул. Стрийська, 437а.

В асортименті представлені керамічна плитка, сантехніка, двері, ламінат, паркетна дошка, шпалери та освітлення. Всього мережа Лео Кераміка налічує більше 20 магазинів в різних регіонах України.

Салон Альберо у Львові

9 березня у Львові на вул. Луганській, 6 розпочав роботу новий професійний салон дверей та підлоги Альберо. Як повідомляє рітейлер, торгова точка знаходиться в ТЦ Гора. Компанія пропонує широкий асортимент вхідних і міжкімнатних дверей, ламінату, паркетної дошки і дверної фурнітури.

Leroy Merlin побудує ТЦ в Мінську

Французька група компаній Adeo планує інвестувати понад 20 млн євро у будівництво першого в Білорусі гіпермаркету Leroy Merlin в Мінську. Як повідомляє компанія UTG, відкриття об’єкта заплановано на березень 2020 року. За словами генерального директора Leroy Merlin Філіпа Роже, засоби для створення нового об’єкта будуть спрямовані на придбання ділянки землі, будівництво гіпермаркету, обладнання, техніку та налаштування IT-системи.

Площа гіпермаркету складе 10 000 кв. м, складських приміщень – 2000 кв. м. також буде побудована парковка на 900 машин і літній садовий павільйон.

leroy merlin

Читайте також наш попередній огляд –

Новини DIY-рітейлу та декору: перший в Україні Samsung Home, Kochut.Woodworks, Епіцентр К, Агромат та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  109
Усі новини ринку