Найкреативніші рекламні кампанії і бренди в рітейлі в 2018 році

Найкреативніші рекламні кампанії і бренди в рітейлі в 2018 році

27.02.2019 04:00
  507
Микола Маранчак

Nike, IKEA, Samsung, McDonald’s і Burger King серед найбільш креативних рекламодавців в 2018 році за версією WARC Creative 100.

Британська компанія WARC, відома як одне з найбільших сховищ маркетингових і рекламних кейсів, опублікувала результати WARC Creative 100 — незалежного глобального індексу творчого досконалості в рекламі. Як пише Reklamasterу рейтингу представлені неабиякі та зазначені кампанії, агентства, мережі, холдингові компанії, бренди, рекламодавці і країни на основі аналізу результатів найбільш важливих глобальних та регіональних фестивалів, виставок та креативних нагород в 2018 році, які були визначені рекламною індустрією. RAU вибрала найцікавіші кампанії, створені ритейлерами.

Цей текст доступний також російською мовою

Найкреативнішим брендом в 2018 році визнана глобальна мережа ресторанів швидкого харчування Burger King. Опустившись в минулому році на сьому позицію, мережа вперше зайняла перше місце в таблиці брендів.

https://www.youtube.com/watch?v=Wd3_6GqZoRY

Нагороду за роботу з Burger King отримало також агенство LOLA MullenLowe Madrid. Його відзначили за кампанію “Scary Clown Night”. У топі найкреативніших рекламних кампаній року ролик зайняв шосту позицію.

https://www.youtube.com/watch?v=vXGjQJJmseE

Другу позицію топа зайняв Nike – в бренда було багато за рік яскравих кампаній, більшість з яких приділяло чимало уваги світовим гендерним трендам.

https://www.youtube.com/watch?v=qjPXEf-fpaw

У десятку найбільш креативних брендів потрапили також IKEA і McDonald’s – шосте і десяте місце відповідно.

https://www.youtube.com/watch?v=hUPOuXzZ-Tc

Окремий рейтингом йшов також “Топ-10 найкреативніших рекламодавців”. З рітейлерів у ньому можна знайти Samsung на четвертій позиції, а також IKEA, що потрапила в цей раз на десяте місце загального топа.

https://www.youtube.com/watch?v=ajD2WZioOOc

У трійці найкреативніших країн – США, Великобританія та Австралія. Україна в топ-50 не увійшла. З десяти агентств, що потрапили в рейтинг, шість виявилися новачками і тільки чотири агентства зберегли позицій в топ-10 — BBDO New York, adam & eveDDB London, McCann New York і Colenso BBDO Auckland.

З повним рейтингом можна ознайомитися на офіційному сайті WARC.

Джерело: Reklamaster

Читайте також

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку