Новини fashion-рітейлу: масштабування LC Waikiki, оновлення Colin’s і новий бренд в Gulliver

Новини fashion-рітейлу: масштабування LC Waikiki, оновлення Colin’s і новий бренд в Gulliver

25.02.2019 08:10
  569
Ukrainian Retail Association

Бренд Monton закриває українську мережу, Colin’s продовжує оновлення, Marks & Spencer повертається до Харкова, LC Waikiki виходить в Хмельницький, а французький бренд Claudie Pierlot відкриває перший магазин в Україні.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Marks & Spencer повернувся до Харкова

На початку лютого в Харкові на нульовому поверсі ТРЦ Французький Бульвар відкрився новий магазин британського бренду Marks & Spencer. У торговій точці площею близько 500 кв. м представлено широкий вибір одягу: класика і актуальні fashion-новинки, базові речі, жіноча і чоловіча білизна, натуральні косметичні засоби і аксесуари. Відзначимо, що раніше магазин Marks & Spencer в Харкові розташовувався в торгово-розважальному центрі Караван.

В Україні магазини Marks & Spencer розвиває компанія Марка Україна. Вона входить в турецьку Fiba Retail, яка володіє правами на розвиток торговельних об’єктів під брендами Marks & Spencer і Gap. Зараз мережа Marks & Spencer в Україні складається з 9 магазинів в Києві, Дніпрі, Одесі, Львові та Харкові.

Jasmine в оновленому форматі відкрився в луцькому ЦУМ

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, торгова точка провідного українського виробника корсетної білизни почала роботу 6 лютого луцькому в торговому центрі ЦУМ за адресою проспект Свободи, 1. Магазин знаходиться на 1-му поверсі ТЦ і займає торгову площу 87 кв. м.

В оновленому магазині представлено близько 750 найменувань стильної жіночої білизни українського бренду. У компанії також відзначили, що це вже друга реновація в мережі фірмових магазинів Jasmine з початку 2019 року.

LC Waikiki відкриє магазин в хмельницькому ТРЦ Оазис

Як повідомила RAU прес-служба ТРЦ, міжнародний рітейлер одягу відкриє новий торговий об’єкт в ТРЦ Оазис вже до кінця зими. Він буде розташований на 2-му поверсі ТРЦ і займе площу в 1250 кв. м.

«1250 кв. м – рекордна площа для fashion-рітейлера в ТРЦ Оазис. Розуміючи і приймаючи умови LC Waikiki, як великого і затребуваного гравця ринку, ми прийняли рішення посилити tenant-mix торгово-розважального центру, об’єднавши і звільнивши місце, на якому раніше розташовувалися два магазини, в одну площу. Адже розташування відомого рітейлера на 2-му поверсі збільшить не тільки загальний трафік ТРЦ, а й конкретно трафік поверху, куди, згідно зі статистикою, піднімається менша кількість відвідувачів», – прокоментував менеджер з комерційної діяльності та управління ТРЦ Оазис Сергій Морголя.

У ТРЦ Art Mall відкрився Designer’s Room POP-UP store

На початку лютого на першому поверсі ТРЦ Art Mall в Києві відкрився магазин українських дизайнерів Designer’s Room Pop-Up Store. Про це RAU повідомила засновниця модного простору Лідія Маркова. За її словами, це вже другий магазин Designer’s Room Pop-Up Store нового формату, який працює на постійній основі. Перший раніше був відкритий в столичному ТРЦ Караван.

У магазині Designer’s Room Pop-Up Store в ТРЦ Art Mall представлений одяг та аксесуари модних українських дизайнерів — 7/11 Seven Eleven, Vasilyev, Оксана Корольчук, VivendY by Misuragina Larysa, Andrea Crocetta, Zephyros, La Sporta, Studio Forbatki та інших.

Мережа Colin’s оновила перший магазин в 2019 році

Як повідомила прес-служба турецького рітейлера, новий торговий об’єкт Colin’s в новому дизайні почав роботу 9 лютого в харківському ТРЦ Дафі. В ході редизайну площа магазину була збільшена до 390 кв. м, він став ще світлішим та зручнішим. Магазин має чітко виділені зони з розподілом на денім-зону і капсульні теми колекцій. Нова концепція мережі магазинів розроблена європейським дизайн-бюро і буде єдиною для всіх країн.

При цьому бренд не зупиняється на досягнутому: в 2019 році планується провести близько 10 рефітів та нових відкриттів. У найближчий місяць клієнти Colin’s побачать оновлені магазини в дніпровському ТРЦ Дафі та одеському City Center. Уже в березні компанія запланувала відкриття першого магазину мережі в Павлограді Дніпропетровської області. Зараз мережа нараховує 63 магазини в 30 містах України.

В Україну вийшов французький бренд Claudie Pierlot

У столичному торгово-розважальному центрі Gulliver відкрився перший в Україні бутик французького бренду жіночого одягу Claudie Pierlot. Як повідомила прес-служба ТРЦ, він почав роботу 19 лютого на першому поверсі Gulliver. Торгова точка зайняла площу в 60 кв. м, представивши лінії жіночого одягу, взуття та аксесуарів сегмента affordable luxury.

Відзначимо, що вже відомо і про плани відкриття другого магазину бренду Києві. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG, він розміститься на першому поверсі Ocean Plaza і займе площу 127 кв. м.

Бренд Claudie Pierlot належить групі SMCP, в яку також входять торговельні марки Sandro і Maje, в Україні вже представлені. Наприклад, магазини Sandro працюють в столичних ТРЦ Gulliver і Sky Mall, а бренд Maje представлений в тому ж Gulliver і Ocean Plaza.

Мережа Monton закриває магазини в Україні

Велика fashion-мережа Monton закриває українські магазини. Як пише LIGA.net на початок 2019 року Monton керувала 16-ю торговими точками в Україні. Однак за словами генерального директора компанії Балтика Рітейл (розвиває мережу Monton в країні) Максима Чечелєва, власник прийняв рішення про недоцільність продовження бізнесу в Україні через невисоку купівельну спроможність населення.

Топ-менеджер відзначив, що за минулий місяць було закрито 14 магазинів, ще два завершать роботу до кінця лютого. При цьому мережа не планує розпродавати усі товари за дуже низькими цінами, непродані залишки передадуть в магазини в країнах Балтії.

В ТРЦ Forum Lviv відкриється магазин Marc & André

Як повідомила прес-служба компанії Multi Ukraine, що управляє львівським ТРЦ Forum, нова торгова точка мережі Marc & André розміститься в головному атріумі торгово-розважального центру. Магазин французького білизняного бренду займе більше 40 кв. м площі.

Нагадаємо, бренд Marc & André належить естонській МА Fashion Group. Станом на лютий 2019 року мережа магазинів компанії в Україні складається з 17 монобрендових бутиків Marc & André в різних регіонах України.

KarKat Fashion закрив універмаг Names’UA

Один з найбільших в країні універмагів українських дизайнерів Names’UA припинив роботу в столичному ТРК Проспект. Інформацію про закриття об’єкта RAU підтвердив Ігор Забулонський, генеральний директор компанії KarKat Fashion, якій належить проект. «Приміщення, в якому знаходився універмаг, здали іншому орендарю, який запропонував платити за нього набагато більшу орендну ставку. Нам така сума була не по кишені, тому магазин довелося закрити», – пояснив Забулонський.

У той же час, в компанії сподіваються зберегти проект і зараз шукають нову локацію для відкриття магазину. Крім цього, в 2019 році KarKat Fashion планує продовжити розвиток в Україні брендів іспанської групи Tendam (раніше Cortefiel) – Springfiled, Women’secret і Pedro del Hierro. Зокрема, рітейлер вже підписав договори оренди приміщень для відкриття чотирьох магазинів в столичних ТРЦ River Mall і Blockbuster Mall.

Читайте також –

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку