Вінницький ТРЦ Мегамолл: хочеш бути першим – постійно змінюйся
У ТРЦ Мегамолл підвели підсумки 2018 року і розповіли про те, чим завершилася реконцепція, про нових орендарів, інструменти залучення людей і плани на майбутнє.
Цей текст доступний також російською мовою
У жовтні 2018 року найбільшому ТРЦ Вінниці Мегамолл виповнилося 10 років. В ювілей менеджмент торгово-розважального центру підбив підсумки роботи та відзначив досягнення: мінімальну вакантність, рекорди за тривалістю відвідування, конверсії та охопленням у соцмережах. Як вдалося досягти таких показників і які цілі ставить перед собою менеджмент ТРЦ.
Як повідомив RAU менеджмент вінницького ТРЦ, станом на лютий 2019 року вакантність торгово-розважального центру з орендною площею 31 500 кв. м, склала 1%. При цьому середньомісячна відвідуваність перевищила 620 000 чоловік. Високий трафік призвів до того, що прибуток орендарів ТРЦ в минулому році збільшився в середньому на 30%. За словами керівника відділу маркетингу ТРЦ Мегамолл Анастасії Тарасюк, це пов’язано зі створенням унікального для міста і регіону tenant-mix, відкриттям нових операторів, поліпшенням інфраструктури об’єкта, продуктивної комунікації зі споживачами і проведенням ряду успішних заходів.
2018 рік ознаменував завершення реконцепції Мегамолл, яка стала знаковою для торгово-розважального центру. Її завданням ставилося збільшення конкурентоспроможності об’єкта і поліпшення його економічних показників.
В рамках реконцепції, розробкою якої займалася компанія UTG, була створена найбільша галерея дитячого одягу, взуття та іграшок. Антошка, Будинок іграшок, Chicco Bartek, IDEXE і Bembi – ключові оператори дитячої галереї, площа якої складає 2500 кв. м.
Відкриття магазинів популярних брендів в нових форматах стимулювало зростання відвідуваності і товарообігу орендарів. Галерея електроніки ТРЦ Мегамолл не має рівних в місті і регіоні: Comfy, Eldorado, Алло, MOYO, Ябко – ключові оператори галереї. Необхідно відмітити, що в ТРЦ Мегамолл присутні унікальні для міста та регіону бренди, такі як Спортмастер, Tally Weijl, Staff, ESOTIQ, Prego, Vinzer Home.
Також менеджмент компанії провів редевелопмент центральної галереї і зробив її більш світлою і просторою, розробив просту і зрозумілу систему навігації. До новорічних свят в атріумі і зоні вхідної групи була встановлена святкова ілюмінація, завдяки чому фото нового декору і чарівних сфер швидко заполонили соцмережі.
Все вищезазначене сприяло зростанню відвідуваності, конверсії і товарообігу орендарів в середньому на 30%.
Охоплення Facebook і Instagram в 2018-му склало приблизно 400 000 чоловік. Для міста з населенням в 370 000 чоловік це рекордний показник.
Удосконалення в роботі ТРЦ вплинули на тривалість відвідування об’єкта. “У середньому час перебування відвідувачів у торгово-розважальному центрі становить 40-60 хвилин. Коли ж вони поєднують шопінг, розваги та відвідування фуд-корту, то цей час може сягати 2,5-3 годин», – пояснила Анастасія Тарасюк.
Безумовно, крім tenant-mix, важливу роль у збільшенні прибутку орендарів і рекордній відвідуваності зіграла івент-активність команди об’єкта. «Ми збільшили вдвічі маркетинговий бюджет в 2018 році, так як запланували масштабні проекти», – зазначила Анастасія. Кобрендинг був важливою складовою кожного великого проекту. До ефективних заходів також можна віднести Shopping Days, музичні фестивалі, танцювальні шоу, святкування ювілею ТРЦ та інші успішні проекти.
Проаналізувавши результати 2018 року, менеджмент ТРЦ приняв рішення про посилення розважальної зони та відкриття нових магазинів одягу та взуття. Отримано дозвіл на будівництво другої черги і вже розпочато роботи.
Також, в найближчий рік компанія продовжить розробляти нові проекти, спрямовані на зростання відвідуваності, конверсії і товарообігу. У соцмережах планується перенести акцент з кількості шанувальників на збільшення охоплення публікацій. Також тестуються нові інструменти і канали комунікації. Event-маркетинг як частина стратегії орієнтований на максимальне залучення орендарів і стимулювання купівельної активності відвідувачів.