Володимир Гончаров, Епіцентр: Результати роботи 27.uа перевершили очікування

Володимир Гончаров, Епіцентр: Результати роботи 27.uа перевершили очікування

23.01.2019 08:10
  5336
Іван Зайцев

Заступник генерального директора мережі Епіцентр К про ситуацію на українському ринку роздрібної торгівлі, тренди на 2019-й рік, результати роботи компанії в минулому році та плани на поточний.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Портал Allretail.ua опублікував інтерв’ю з топ-менеджером лідера українського ринку товарів для будівництва, ремонту і дома – заступником генерального директора компанії Епіцентр К Володимиром Гончаровим. RAU вибрала найцікавіші тези з матеріалу.

Про головні тенденції

Одна з ключових тенденцій в сучасному рітейлі – прагнення споживачів отримувати в магазинах не тільки кращі товари та ціни, а й позитивні емоції. Переформатування наших маркетів в сучасні ТЦ, де є все – і розважальна зона для дітей, і ресторани, і різноманітні додаткові сервіси – забезпечує клієнтам емоційну задоволеність і залученість.

Інша тенденція українського та світового ринку рітейлу – активний розвиток електронної комерції в усіх сегментах. Світ дуже швидко стає омніканальним: перебуваючи в пошуку потрібного товару, споживачі, непомітно для самих себе, автоматично перемикаються між каналами онлайн та офлайн. Розвиваючи та покращуючи роботу наших торгових центрів і онлайн-сервісів, ми забезпечуємо своїм клієнтам можливість відчути себе комфортно в будь-якому середовищі.

Про об’єми та перспективи ринку

Цього року будівельний ринок демонструє хорошу динаміку по всіх групах товарів, за винятком гіпсокартону. Зниження обсягів продажів даної продукції спостерігається третій рік поспіль і це пов’язано зі змінами споживчих переваг.

Загальний обсяг ринку будматеріалів в Україні за перше півріччя 2018 року, за даними дослідницької компанії Personal Analytical Unit, оцінюється на рівні 42,18 млрд грн (будівельні об’єкти + DIY). При цьому по кожному сегменту частка роздробу відрізняється.

У своїх прогнозах на 2019 рік виробники будматеріалів закладають зростання на рівні 2%. При цьому більшість учасників ринку очікує, що наступний рік буде складним. На собівартість продукції буде тиснути цілий ряд факторів: підвищення тарифів на вантажоперевезення Укрзалізниці на 25%, газ і електроенергію на 23% і т.д. Але, незважаючи на насувається зростання цін, ми налаштовані оптимістично.

Резерви для зростання ринку ще є. У порівнянні зі столицями провідних європейських країн, кількість торгових квадратних метрів на душу населення в Україні набагато нижче.

Про плани на розвиток

Що стосується зростання нашої компанії, в 2018 році відкрито ТЦ Епіцентр в містах Славута, Старокостянтинів, Миколаїв, Одеса і Київ (на Петрівці). Також завершено реконструкцію з розширенням і переформатуванням нашого першого ТЦ Епіцентр по вулиці Братиславській у Києві.

В рамках програми з будівництва та відкриття ТЦ малих форматів в районних центрах і невеликих містах обласного підпорядкування вже функціонує п’ять наших торгових центрів: в містах Старокостянтинів, Дубно, Шепетівка, Умань та Славута.

В даний час будівельні роботи йдуть ще на кількох майданчиках. Продовжуючи відкривати такі ТЦ в 2019 році та посилюючи наші позиції в невеликих містах, ми стаємо ближче до споживачів, спрощуючи їм доступ до системи сучасного торгового обслуговування.

У 2019 продовжимо розвиток своїх об’єктів великого формату і «міні-ТЦ» площею 4000-5000 кв. м. Найближчі відкриття в такому форматі, заплановані на перше півріччя 2019 року – це торгові центри в містах Хуст (4300 кв. м), Дрогобич (4800 кв. м) і Червоноград (5100 кв. м). Також планується відкриття нового Епіцентр в Краматорську (17 700 кв. м) і переформатування діючих торгових центрів в Запоріжжі, Ужгороді та Дніпрі.

Про роботу інтернет-магазину 27.ua

У 2018 року результати роботи 27.uа перевершили очікування. Проект зростає швидше, ніж український ринок e-commerce, покращуючи свої показники й обходячи конкурентів одного за іншим. Наприклад, в цьому році 27.ua обійшов по трафіку такого сильного інтернет-гравця, як Фокстрот. Це стало можливим за рахунок вдосконалення логістики та IT-інфраструктури, грамотного маркетингу та постійній роботі над операційними процесами.

Ведеться серйозна робота по оптимізації логістичної моделі онлайн-магазину. Розширюючи логістичні потужності, портал швидше обробляє замовлення і доставляє товари. У наступному році ми продовжимо роботу в цьому напрямку: заплановано відкриття нових логістичних об’єктів.

Також в 2018 році ми провели перезапуск стаціонарних центрів видачі товарів, в кілька разів розширивши їх площі. Клієнти, які зробили замовлення через 27.ua, можуть вибрати найбільш зручний і оптимальний варіант доставки товару: до дому або за допомогою самовивозу. Вони можуть оформити доставку в будь-якому з 50 центрів видачі товарів, розташованих в ТЦ Епіцентр по всій Україні.

Посилення позицій бренду в онлайн-рітейлі – наше ключове завдання на найближчі роки. На фінішній прямій запуск онлайн-сервісу для існуючих і нових клієнтів мережі, який дозволить вибирати і купувати максимально зручно.

Читайте також –

В епіцентрі рітейлу: топ-15 маловідомих фактів про компанію Епіцентр К


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку