Запрошуємо на всесвітній The Retail Summit – перший рітейл-саміт цього року
The Retail Summit відбудеться 13 і 14 лютого в готелі Atlantis в Дубаї.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Цифрова трансформація та зміна уподобань споживачів призводять до глибоких перетворень в роздрібній торгівлі. Рітейлери нового покоління надають комбінацію видатного сервісу та технологій, щоб забезпечити споживачам незабутні враження від покупок.
На Retail Summit будуть обговорюватися впровадження інновацій, цифрових технологій та створення організації, що дозволяє компаніям процвітати в цьому середовищі. Саміт збере найяскравіші особистості рітейл-спільноти, щоб представити ідеї про те, як добиватися успіхів в сьогоднішньому гіпер-волатильному ландшафті. Підтверджені спікери – представники таких брендів як Virgin, Coca Cola, Facebook, Huda Beauty, LEGO і багато інших.
Участь в Retail Summit дозволить дізнатися про уроки з дискусій, допомагти виявити ініціативу в цій динамічній і складної галузі. Буде надана унікальна можливість поспілкуватися з:
- 600+ учасників
- 400+ керівників C-suite
- 80+ спікерів
Відвідайте сайт заходу для отримання додаткової інформації та бронювання квитків.
Для членів Асоціації рітейлерів України – знижка на квитки 50%! Для отримання промокоду відправляйте заявки на news@rau.ua.
Одна з ключових тем, які будуть обговорюватися на саміті – використання штучного інтелекту в сфері роздрібної торгівлі. В епоху штучного інтелекту все можливе, оскільки рітейлери з ентузіазмом використовують нові технології для створення шопінгу, орієнтованого на потреби мілленіалов і споживачів покоління Z.
«Сьогоднішні покупці скроллять, а не гуляють, – каже Чіє Хуанг, генеральний директор Boxed, американського оптового і мобільного роздрібного рітейлера. – Мілленіали та споживачі покоління Z хочуть швидких і зручних покупок. Щоб задовольнити потреби молодих, технічно підкованих покупців, рітейлери вкладають кошти в канали, які роблять покупки менш схожими на рутинну роботу».
Хуанг буде одним з більш ніж 80 доповідачів, які приїдуть в Дубай наступного місяця на The Retail Summit: важливу нову подію, що об’єднує 600 міжнародних рітейлерів з усіх секторів бізнесу.
Хоча великі організації можуть домінувати в роздрібній революції, Хуанг каже, що невеликі оператори не будуть відставати. «Оскільки великі рітейлери працюють над поліпшенням свого цифрового досвіду для покупців, ми побачимо великі інвестиції в розробку запатентованих технологій, – говорить він. – Найбільший вплив на роздрібний бізнес матиме зміна сприйняття рітейлерів як технологічних компаній».
У міру того як рітейлери створюють нове програмне забезпечення для прискорення та інновацій, вони розгалужуються, щоб ліцензувати свої технології іншим компаніям – подібно до того, що бачили в моделі Amazon Web Service (AWS).
Серед основних доповідачів, які відвідують Retail Summit 2019 у Дубаї, – підприємець-мільярдер і засновник Virgin Group сер Річард Бренсон, Х.Е. Хамад Буамім, президент і головний виконавчий директор Дубайської торгово-промислової палати, Худа Каттан, засновник і головний виконавчий директор Huda Beauty, одного з найуспішніших і швидкозростаючих нових брендів, які будуть представлені в цьому десятилітті.