Budhouse Group у 2018-му: ТРЦ компанії за рік відвідали 27,3 млн осіб, виторг – 6,9 млрд грн
Група компаній Budhouse відзвітувала про результати роботи своїх торгово-розважальних центрів в 2018 році: сумарна відвідуваність ТРЦ склала 27,3 млн осіб, а товарообіг орендарів – 6,9 млрд грн.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Відвідуваність, товарообіг, орендарі
Торгові центри групи компаній Budhouse в 2018 році відвідали 27,3 млн осіб, що на 2% більше, ніж у 2017 році. Як уточнили в прес-службі компанії, таким чином на 1000 кв. м орендної площі в день довелося в середньому 650 відвідувачів.
В середньому відвідувачі бувають в торгових центрах Budhouse Group 8 раз в місяць і проводять в них 89 хвилин за одне відвідування.
В основному завдяки зростанню цін і появі нових сильних орендарів товарообіг торгових центрів компанії збільшився в 2018 році в національній валюті на 23,3% і склав близько 6,9 млрд грн. Найбільший приріст в національній валюті був в ТРЦ Lubava (29%). Середня орендна ставка в 2018 році в доларах США зросла на 13,4%.
У 2018 році середня вакантність у торгових центрах Budhouse Group склала близько 0,3%.
Проте, спостерігалася незначна ротація орендарів, пов’язана із закінченням терміну дії деяких договорів і трансформаціями в торгових центрах. Всього за рік було підписано 56 нових договорів оренди на площу 7213 кв. м. Найбільш значними угодами були підписання договорів оренди з Мегаспорт і Фокстрот в ТРЦ Forum Lviv, McDonald’s і ССС в ТРЦ Lubava. Також слід відзначити відкриття LC Waikiki в ТРЦ Fabrika.
Online та заходи
У 2018 році торгові центри BHG традиційно багато уваги приділяли просуванню online. Загальна кількість контактів з користувачами на різних онлайн-ресурсах склала 31,5 млн разів (охоплення публікацій в соціальних мережах, відвідування сайту, пошукові запити, мобільний додаток та ін.)
Загальна кількість користувачів в соціальних мережах об’єктів групи за підсумками року склала 362 500 чоловік. Приріст за рік склав 27,5%.
Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Forum Lviv (+ 37%). Публікації акаунтів охопили аудиторію в 27 млн чоловік (-10%). Зниження охоплення на тлі зростання груп користувачів в соцмережах пов’язано зі змінами в політиці та алгоритмах роботи FB й Instagram.
Також зростала і активність сайтів торгових центрів. За 2018 рік на сайтах групи відбулося 823 200 сеансів (приріст 6% до 2017 року), з яких 514 200 склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів торгових центрів компанії склала 426 700.
У минулому році в торгових центрах BHG пройшло 458 різних заходів, з них великих, спрямованих на збільшення відвідуваності – 164.
Найбільш значущими заходами, які залучили додатковий потік в кожен з ТРЦ в розмірі понад 5000 осіб стали Дні народження ТРЦ, Black Friday, Halloween, Shopping day в ТРЦ Fabrika та інші.
Читайте також –
Хто відвідує ТЦ та які покупці витрачають більше – дослідження ICSC