Дитячий парк професій Кідландия починає продаж франшизи

Дитячий парк професій Кідландия починає продаж франшизи

11.01.2019 08:00
  1950
rau

Компанія розвиває сімейні розважальні центри під брендом Кідландія в форматі edutainment (education + entertainment).

Цей матеріал також доступний російською мовою

Ексклюзивним агентом проекту з продажу франшизи виступає компанія SQM Experts. Створення такого масштабного ДРЦ має ряд вимог до місця розташування, а також до самого приміщення. Для розміщення парку професій Кідландія необхідно приміщення площею 2500 кв. м з висотою стелі не менше 7 метрів.

Сума інвестицій в проект складе $ 3-4 млн. Прогнозований термін окупності проекту – від 4-5 років.

Слід пам’ятати, що точні дані розраховуються по кожному проекту окремо, так як на фінансові показники впливає багато чинників: розташування, потенціал конкретного міста/регіону, зона охоплення, демографічні дані в зонах охоплення, залучення бренд-партнерів, загальна економічна ситуація в країні.

Власники Кідландія ставлять перед собою завдання розвинути мережу дитячих парків професій в великих містах України. Надалі планується експансія проекту в країни ближнього зарубіжжя.

«Перш за все, ми збираємося створити всеукраїнську мережу і розвивати проект в містах з мільйонним та близьким до мільйона населенням, – зазначає Женя Баглай, концептолог і засновник SQM Experts, – також активно розглядаємо ринки Казахстану, Грузії, Азербайджану, та, можливо, Біларусі».

За її словами, компанія також планує вихід на ринок Європи. Концепція Кідландія адаптована до міст з відносно невеликим населенням, що дозволяє відкриватися і працювати в містах з населенням близько мільйона жителів.

Довідка. Перший дитячий парк професій Кідландія був відкритий в березні 2014 року в сімейному розважальному центрі Блокбастер в місті Київ за адресою: пр. Степана Бандери, 34 В. Площа парку становить 4700 кв. м. Містить 50 ігрових станцій з близько 100 активностями.

и – компанія-консультант із торгівельної та розважальної нерухомості, створена в 2005 році. Компанія є ексклюзивним агентом з продажу франшизи, що представляє інтереси власників проекту дитячого парку професій Кідландія.

Читайте також –

У столичному ТРЦ РайON відкрився інноваційний дитячий центр Multiland


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  216
Усі новини ринку