
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Розробка нового продукту починається з пошуку перспективних ідей. Чим точніше та більш продуманий вибір ідеї, тим вище ймовірність, що вкладення в її розвиток і створення продукту будуть не тратою грошей, а прибутковими інвестиціями.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Наприклад, виробник, в портфелі якого є безалкогольні напої та кондитерські вироби, хотів би застосувати до своїх брендів сформований запит споживачів на низькокалорійні продукти. В якій з категорій цей тренд найкраще реалізувати? Або інша ситуація: виробник уже прийшов до переконання, що необхідно запустити низькокалорійний продукт в категорії бісквітів. Але яким чином сформулювати ціннісне пропозицію та донести ідею про дієтичну їжу споживачеві – в ігровій манері, через переконання науковими фактами або забезпечуючи продукт таким собі «досвідом» від користувача?
В рамках одного з воркшопів Nielsen запропонував своїм клієнтам взяти участь в розробці ідеї печива. Учасникам треба було придумати ціннісну пропозицію, з якою виробник міг би вийти на ринок.
В ході brain-storm команди запропонували безліч варіантів ідей майбутнього продукту, наприклад:
Ці та багато інших ідеї були зібрані, а потім поміщені в платформу Nielsen Innovation Studio, де їх проаналізували за допомогою рішення Nielsen Quick Screen.
У Nielsen виділяють 12 факторів успіху новинки, і два компонента грають вирішальну роль: унікальність і наявність бажання та потреби в продукті у покупців. Саме за цими двома параметрами учасники опитування оцінювали ідеї.
В рамках Nielsen Quick Screen для тестування 20 ідей достатньо опитування 400 покупців категорії, кожному з яких у випадковому порядку пропонується кілька наборів з 4-х ідей. Респонденти оцінюють ідеї по двом вищезгаданим параметрам. Кожному з параметрів присвоюється певне політичне значення при фінальній оцінці.
В ході аналізу, який тривав всього 48 годин, були виявлені три ідеї, які мають найбільші шанси перетворитися в успішний продукт. Це:
Ці ідеї були охарактеризовані як найбільш унікальні й бажані на думку більшості учасників опитування.
В рамках Nielsen Innovation Studio покупці могли залишати свої коментарі про ідеї продуктів. Так, щодо тих пропозицій, де були присутні визначення «інноваційний склад», «не кришиться» і т. д., багато споживачів відзначали стурбованість хімічним складом. Там, як особливість ціннісної пропозиції називали можливості прикрасити або персоналізувати печиво, також з’являлися коментарі про те, що додаткові інгредієнти не можуть бути натуральними, а головне призначення печива – бути смачним і корисним.
«Покупці найчастіше є кращими експертами в продукті, вони ж можуть бути джерелом ідей для його удосконалення. Дізнаючись думку покупців про новинки на ранніх стадіях розвитку концепцій, виробники можуть коректно пріоритезувати інвестиції і підвищувати шанси успіху продуктів на ринку», – говорить Олена Самохіна, керівник практики “Інновації” Nielsen.
Джерело: Nielsen
Читайте також –
Рітейл завтрашнього дня – 10 технологій, які змінюють торгівлю