Новини логістики та e-commerce листопада: Нова пошта, Rozetka, Kasta, LC Waikiki і рекорди Black Friday
Чорна п’ятниця в українському е-commerce, Нова пошта запускає нові послуги, встановлює поштомати і продає книги, Kasta підсилює доставку, Rozetka відкриває нові магазини, LC Waikiki запускає онлайн-продажі в Україні – ці та інші новини логістики та e-commerce в листопаді.
Чорна п’ятниця в українських онлайн магазинах
RAU опитала українських рітейлерів про те, як проходила Чорна п’ятниця в Україні, які результати отримали і на скільки просіли продажі в різних сегментах напередодні розпродажів. Наводимо цифри по омніканальним рітейлерам і інтернет-магазинам:
Rozetka. Засновник інтернет-магазину заявив, що $ 1,2 млн – це середня швидкість продажів на годину на Rozetka в цю Чорну п’ятницю;
Цитрус. У мережі Цитрус приріст товарообігу в Чорну п’ятницю в порівнянні зі звичайною п’ятницею склав 386%. Приріст товарообігу за 4 дні акції в порівнянні з 4-х денним періодом промо в 2017 році склав 50%, а онлайн трафіку інтернет-магазину – в 2,5 рази.
Comfy. На сайт компанії в період Black Friday прийшло 2,5 млн осіб, що на 20% більше запланованого онлайн-трафіку. Покупки в мережі зробили 153 100 клієнтів. Це на 43% більше до такого ж періоду минулорічної BF. Приріст до минулого року обороту склав 70%.
Rechi.Ua. За кількістю замовлень залишилися на рівні минулого року, а за сумою зросли на 20%.
Intertop. У порівнянні з Чорною п’ятницею 2017 року, продажі в 2018 році в роздробі виросли на 28%, омніканальние продажу на 30%, і, вже традиційно, рекордне зростання показав онлайн магазин – на 110% в обороті і в 2 рази в трафіку.
Zlato.ua. У порівнянні з Чорною п’ятницею 2017 року, в цю продажі зросли в кількості на 40%, а в загальній сумі – більш ніж в два рази.
Prom.ua: У дні розпродажів кількість товарів в кошику виросла в 2 рази. Замість 1-2 товарів, покупці одночасно замовляли 3-5. За рахунок того, що купували багато товарів за один раз, середній чек збільшився на третину – до тисячі двісті сорок п’яти грн.
Чорна п’ятниця в кредит
У нинішній Black Friday українці витратили понад 55 млн грн в кредит на покупки в онлайн-магазинах картами Привату, повідомила прес-служба банку. Всього за добу за допомогою послуг “Оплата частинами” і “Миттєва розстрочка” українці купили товарів на 115 млн грн, причому більше половини цієї суми припало на вітчизняні інтернет-магазини.
В цілому, за підсумками розпродажів в Чорну п’ятницю в Україні через мережу торгових терміналів “ПриватБанку” було сплачено 3,2 млн покупок на суму понад 1 млрд грн. В цьому році обсяг сплачених картами покупок став рекордним за останні роки, перевищивши середньодобовий показник в 10 разів.
Підсумки продажів Black Friday і в “кіберпонеділок” на Amazon б’ють рекорди
Amazon.com Inc., найбільший в світі інтернет-рітейлер, зафіксував рекордні в історії компанії продажі в кіберпонеділок – 26 листопада 2018 року, пише interfax.com.ua. За Чорну п’ятницю і “кіберпонеділок” компанія продала в цілому більше 18 млн іграшок і понад 12 млн предметів одягу.
В цілому, продажі американських рітейлерів в “кіберпонеділок досягли $ 7,9 млрд, що є рекордом онлайн-продажів в США. При цьому, відсутність достатньої кількості товарів на складі коштувала рітейлерам втрачених продажів в розмірі $ 177 млн.
Нова Пошта: послуга redBOX, поштоматы та продажі книг
RedBOX. Це коробка зі штрих-кодом, в яку можна помістити все, що дозволено перевозити, і відправити в будь-яку точку України, без зважування і без розрахунку об’ємного ваги. У послугу також включена переадресація в межах міста і повернення до відділення, термін дії послуги після покупки – 6 місяців.
«RedBOX підійде всім, хто часто відправляє типові посилки одного обсягу і ваги – послуга дозволяє економити гроші і спрощує процес оформлення відправлень. Більше не потрібно зважувати посилки або рахувати об’ємну вагу, всі процеси відбуваються онлайн – від замовлення і оплати redBOX до оформлення самих посилок», – розповідає Ірина Холод, директор з маркетингу Нова Пошта.
Послуга в тестовому режимі вже доступна для замовлення в мобільному додатку для Android або в особистому кабінеті на сайті. Для користувачів платформи iOS функція буде доступна в наступному році.
Поштомати. Нова Пошта встановила вже 158 поштоматів. Як розповіла Ірина Холод, в основному вони з’явилися в Києві, наприклад, в магазинах Ашан, в ТЦ Globus, в мережі магазинів Лоток. План компанії на наступний рік – 500 поштоматів. Вони будуть встановлені як в зоні самообслуговування у відділеннях, так і окремо. Є плани заходити в житлові комплекси, де живе молодь, яка ментально готова користуватися такими послугами.
«Ми зараз починаємо їх розвивати, тому що розуміємо: населення вже готове. Є багато посилок, які підходять для відправлень через поштомати. Люди вже звикли платити в платіжних терміналах. Ми звикли все робити в онлайн», – додала маркетинг-директор компанії.
Вихід в книжковий рітейл. Посилка Wowbox для дітей – новий самостійний і не логістичний продукт Нова Пошта. У ньому книжка видавництва Art Nation – “Лускунчик Мишачий Король” з ілюстраціями української художниці Євгенії Гапчинської, а також тематичні наклейки, розфарбування, значки, промокод на дитячий контент в Megogo. Обкладинка і картинки всередині книжки інтерактивні. За допомогою спеціального додатку на смартфоні діти можуть знайомитися з героями в доповненій реальності (AR).
Нові казки компанія збирається видавати і розсилати щомісяця. Наступними будуть Кіт у чоботях і Спляча красуня. Нова пошта розраховує, що продукт окупиться в річній перспективі.
Парламент прийняв закон про оподаткування посилок
Як пише Аin.ua, депутати Верховної Ради підтримали законопроект №9260, серед норм якого – зниження ліміту для безмитних посилок з-за кордону. Норми прийнятого в цілому закону передбачають, що при ввезенні на територію України товарів, сумарна фактурна вартість перевищує 100 євро для одного одержувача, нараховується ПДВ (20%).
Втім, ця норма буде діяти не відразу. З 1 січня 2019 року по 30 червня 2019 року діятиме старий ліміт в 150 євро, а з 1 липня 2019 року запрацює новий. Згідно норм нового закону, оператори поштового зв’язку та експрес-перевізники визнаються податковими агентами. Вони будуть займатися нарахуванням і сплатою зобов’язань по ПДВ для таких посилок.
LC Waikiki запустив в Україні власний інтернет-магазин
Рітейлер став одним з перших міжнародних рітейлерів, хто зважився на запуск власного інтернет-магазину в Україні. Проект буде окремою платформою, а не частиною міжнародної
Після запуску у вересні магазин ще місяць працював в тестовому режимі. Зараз LC Waikiki здійснює доставку інтернет-замовлень через кур’єрську службу, всі замовлення доставляються за рахунок компанії. На другому етапі ритейлер планує запустити доставку в будь-який обраний клієнтом магазин.
Інтернет-продажі в інших країнах, де вже працює онлайн-магазини, складають 2% від загального товарообігу.
В інтернет-магазині можна оплатити покупку банківською картою і отримати безкоштовну доставку при певній кількості замовленого товару. Планують ввести опцію оплати товару при отриманні, а також можливість забрати товар безпосередньо в обраному магазині.
Маркетплейс Kasta начал сотрудничать с компанией Parfums по доставке посылок
Нещодавно стало відомо почав співпрацювати з компанією Parfums з доставки посилок
Як пише retailers.ua, з посиланням на прес-реліз Kasta про співпрацю з Parfums.ua, на початку годf маркетплейс почав співпрацювати з компанією за кількома напрямками.
“Зрозуміли, що дуже схожі в баченні розвитку ринку, а також в частині корпоративних культур. Тому вирішили почати роботу нового сервісу з доставки замовлень клієнтів Parfums.ua до відділень KastaPost”, – йдеться в повідомленні. Тепер споживачі, які роблять замовлення по передоплаті на Parfums.ua, можуть вибрати пункт доставки відділення KastaPost (їх зараз 100).
ПриватБанк підключив Apple Pay українським інтернет-магазинам
ПриватБанк запустив прийом оплати за допомогою Apple Pay для більш ніж 5 000 українських інтернет-магазинів і онлайн-сервісів. Як заявили в банку, компанії, які користуються платіжним сервісом LiqPay, отримали можливість приймати безконтактні платежі через Apple Pay на своїх сайтах досить просто.
Клієнти українських інтернет-магазинів можуть оплачувати покупки через Apple Pay в браузері Safari на iPhone або будь-якому Mac (не старше 2012 випуску) зі встановленою на комп’ютер системою macOS Sierra, підтверджуючи при цьому платіж зі свого iPhone 6 або більш нової моделі, або прямо з Apple Watch, а також киснем пальця до Touch ID на нових MacBook Pro і MacBook Air.
Justin відкриє 2000 відділень
Поштово-логістичний сервіс Justin, що належить Fozzy Group, планує відкрити 1000 точок в 2019 році і збільшити їх кількість – до 2000 в 2020-м.
На даний момент кількість відділень Justin в Україні налічує 225 точок. Вони розташовуються в мережах супермаркетів Fozzy Group – Fozzy Cash&Carry, Фора і Сільпо. Також компанія співпрацює з “Автолюкс-Експрес-пошта”, яка об’єднує мережу з 200 відділень експрес-формату.
До кінця цього року Justin встановить близько 500 відділень. Для швидкого розвитку поштовий оператор залучив компанію Retail&Development Advisor
EVO и Rozetka завершили угоду
Об’єднана компанія буде створювати можливості для українських підприємців на своїх платформах, а також покращувати клієнтський досвід онлайн-покупок, повідомляє EVO.business. За словами генерального директора EVO Миколи Палієнко, всі проекти будуть розвиватися і надалі, зокрема, інтернет-супермаркет Rozetka.ua, маркетплейси Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua , торгова площадка Zakupki.Prom.ua, онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.
Також компанія буде пропонувати нові спільні рішення підприємцям і онлайн-покупцям.
Rozetka відкрила перший повноформатний магазин в Одесі
Магазин Rozetka займе 1800 кв. м в одеському FontanSky і стане на момент відкриття другим за розміром об’єктом онлайн-рітейлера після гіпермаркету в Києві біля станції метро Почайна.
Магазин Rozetka зайняв 1800 кв. м в окремій будівлі при ТРЦ FontanSky, має власний вхід, поруч розташовується парковка. Як виглядає нова торгова точка Rozetka – дивіться у фоторепортажі RAU.
Маркетплейс Алло формирує 10-15% обороту в онлайні
За три роки роботи компанія розмістила більше 10 великих товарних напрямків на маркетплейсі: в сукупності близько 500 000 SKU.
Частка маркетплейсу в структурі онлайн-продажів Алло становить 10-15% і варіюється в залежності від сезону. До маркетплейсу підключені близько 300 великих партнерів. Найбільший партнер отримує до 20 000 замовлень на місяць.
Більше про те, як компанія працює з постачальниками і покращує сервіс – читайте тут.
Читайте також –
Новини логістики та e-commerce: Rozetka в Головпоштамті, KastaPost, Нова пошта та інші