Бренд Gap планує закрити сотні магазинів через падіння продажів
Американський рітейлер Gap Inc. планує ліквідувати кілька сотень магазинів флагманського бренду в зв’язку з істотним падінням продажів.
Як пише портал Сommercial property, велика частина магазинів, які потраплять під закриття, діють в торгових центрах.
За словами Арта Пека, генерального директора Gap, зараз у бренда є «сотні магазинів», які не задовольняють компанію за такими показниками, як рентабельність, трафік і купівельний досвід. Таким чином, Gap збирається прийняти рішення про термінове закриття багатьох магазинів, включно з кількома флагманами.
Згідно з фінансовим звітом корпорації за третій квартал року, бренд Gap продемонстрував найслабші показники продажів (портфель Gap Inc. включає бренди Gap, Banana Republic, Old Navy, Athleta) – падіння на 7%. Динаміка продажів інших брендів корпорації, за винятком мережі Gap, залишається позитивною.
Відзначимо, що в Україні мережу магазинів GAP по франшизі розвиває компанія ГАП Україна, яка входить в турецьку Fiba Retail. Перший торговий об’єкт бренду в країні відкрився в 2011 році в Києві. Зараз торгові точки GAP працюють в київських ТРЦ Ocean Plaza, Sky Mall, Караван, Dream Town, а також дніпровському ТЦ Passage.
Читайте також –
H&M відмовляється від одного з брендів одягу на фоні падіння продажів