Не залучити, а утримати: як мережа Таврія В працює з персоналом

Не залучити, а утримати: як мережа Таврія В працює з персоналом

30.11.2018 04:00
  1560
Ukrainian Retail Association

Виконавчий директор мережі магазинів Таврія В розповів про проблему відтоку кадрів та шляхи її вирішення, нових співробітників і мобільність персоналу, а також процес підбору та адаптації співробітників.

Ось уже двадцять шість років компанія Таврія В успішно керує великим роздрібним бізнесом в рамках мультиформатної моделі. Високі темпи зростання вимагають безперервної роботи по забезпеченню кваліфікованими співробітниками. Однак в сучасних умовах зробити це стає все складніше. Головна причина – дефіцит кадрів. Що продуктивніше в цій ситуації: шукати новий персонал чи робити кроки з утримання співробітників в компанії? Про це в інтерв’ю порталу All Retail розповів В’ячеслав Письменюк, виконавчий директор Таврія В, в сферу діяльності якого безпосередньо входить і підрозділ HR. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про проблему відтоку кадрів та шляхи її вирішення

Домогтися високого рівня задоволеності покупців неможливо без підтримки штату добре навчених і мотивованих співробітників. Наявність висококваліфікованого персоналу – ключовий фактор, що відбивається на ефективності роботи всієї компанії, її найцінніший ресурс. У зв’язку з цим вважаємо, що важливо утримати найкращих.

Ми вважаємо за краще ростити і розвивати своїх співробітників. Для цього ретельно працюємо над формуванням кадрового резерву з числа співробітників, що володіють потенціалом для подальшої роботи на керівних посадах.

У компанії розроблена і реалізується корпоративна програма просування і ротації кадрів. Вважаємо, що необхідно надавати співробітникам всіх рівнів можливість будувати цікаву і успішну кар’єру з урахуванням професійного розвитку і програми довгострокової мотивації. Тому на керівні вакансії спочатку розглядаємо своїх кандидатів, для цього організуємо їх навчання. Адже сьогодні набагато ефективніше вжити заходів щодо утримання співробітників, ніж шукати нових.

Наші співробітники дорожать роботою в Таврія В. Показник утримання персоналу у компанії досить високий. Судіть самі: у 870 співробітників стаж роботи в компанії перевищує п’ять років, а 420 співробітників пропрацювали з нами більше десяти років.

Про нових співробітників, мобільність персоналу та можливості для зростання

У 2018 році Таврія В відкрила нові торгові об’єкти в Одесі, Хмельницькому, Ізмаїлі. Ми відкрили 8 нових об’єктів і взяли на нові посади 275 співробітників.

Для успішної реалізації програми розширення мережі Таврія В велике значення мають мобільність співробітників і готовність до переїзду в інший регіон.

Адже часто саме так з’являються вакансії для молодих, амбітних директорів торгових об’єктів. Компанія пропонує цілий ряд можливостей для кар’єрного зростання і активно заохочує професійний розвиток співробітників. Для топ-менеджерів компанії реалізується ряд програм підвищення кваліфікації з урахуванням їх знань і досвіду. Однак, при всій важливості цього процесу, ми приділяємо особливу увагу професійному розвитку персоналу магазинів – адже саме ці співробітники повинні забезпечувати гідний рівень обслуговування покупців. Для цього вже більше десяти років в компанії працює навчальний центр, де досвідчені тренери проводять навчання співробітників в форматі лекцій, ділових ігор та навчальних курсів.

Процес підвищення кваліфікації в мережі Таврія В охоплює всі підрозділи компанії.

У цьому році на 234 адміністративні посади були призначені внутрішні співробітники, які не один рік пропрацювали в компанії, 7 директорів нових магазинів було вибрано з числа найбільш досвідчених і гідних, а ще 85 адміністративних співробітників були переведені на інші посади в рамках горизонтальної ротації кадрів. Переконані, що такий процес робить сильний вплив на мотивацію співробітників до розвитку своїх навичок і здібностей.

Про процес підбору та адаптації персоналу

За даними наших фахівців, найбільш важливими критеріями для кандидатів є гідний рівень зарплати, стабільність компанії, можливість професійного розвитку, перспективи кар’єрного зростання, комфортна атмосфера в колективі, офіційне оформлення.

Процес підбору персоналу у нас централізований: співробітниками спеціальної служби здійснюється розміщення інформації про вакансії, вони ж проводять попередні співбесіди. Однак найбільш важливий етап відбору проводиться безпосередньо на торговому об’єкті.

Ця послідовність допомагає ефективно зосередитися на кадрових потребах конкретних магазинів і ретельно підбирати персонал з потрібними навичками. Не потрібно забувати, що наше основне завдання – забезпечити покупцям гідний рівень обслуговування.

Ми прагнемо до того, щоб кожен співробітник розумів, що на своєму робочому місці він несе свою частку відповідальності в справі якісного обслуговування покупців.

У компанії Таврія В діє програма адаптації нових співробітників, що забезпечує швидке засвоєння ними знань і навичок, необхідних для повної інтеграції в колектив магазину. Примітно, що нерідко саме нові співробітники пропонують нові ідеї щодо вдосконалення бізнес-процесів в компанії.

За матеріалами: All Retail

Читайте також – 

HR-директор Сільпо: Штрафів у нас немає – є система преміювання


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку