H&M відмовляється від одного з брендів одягу на фоні падіння продажів
Один з найбільших в світі виробників одягу припиняє розвиток одного зі своїх брендів. Компанія має намір почати ліквідацію структури негайно.
Група H&M вирішила закрити один з своїх брендів одягу – Cheap Monday. Як пише New-retail з посиланням на повідомлення компанії, рішення було прийнято через негативні фінансові показники.
Cheap Monday був заснований в 2004 році. У бренда є тільки один магазин, який знаходиться в Лондоні, але при цьому Cheap Monday доставляє одяг ще в 17 європейських країнах.
Повідомляється, що H&M почне ліквідацію бренду Cheap Monday негайно, вона завершиться до 30 червня 2018 року. Цей крок торкнеться всього 80 співробітників компанії, яким компанія обіцяє допомогти з подальшим працевлаштуванням.
Довідка. Шведська H&M – один з найбільших рітейлерів одягу в світі: за кількістю магазинів він займає друге місце в світі після іспанської Inditex (володіє Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull and Bear). Штаб-квартира H&M перебуває в Стокгольмі. Крім однойменного бренду і Cheap Monday компанії також належать Monki, COS, Arket, Weekday і Other Stories.
Читайте також –
Магазин шведського рітейлера H&M відкриється в ТРЦ River Mall