
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Напередодні найбільшого розпродажу року аналітики компанії Picodi провели дослідження, з’ясувавши скільки українців будуть робити покупки на “Чорну п’ятницю”, які суми збираються витрачати і скільки товарів купувати.
Головний висновок, який роблять аналітики Picodi за результатами дослідження, полягає в наступному: середньостатистичний споживач не налаштований втрачати можливості заощадити на покупках. Очевидно, це результат грамотних дій маркетологів, адже ще кілька років тому “Чорна п’ятниця” в Україні не викликала такого ажіотажу, як у США чи Великобританії.
Близько третини опитаних українців зізналися, що обов’язково візьмуть участь у розпродажі в цьому році. Серйозність намірів підтверджують й інші цифри. На питання «Як ви готуєтеся до розпродажів листопаду», 53% споживачів відповіли, що відкладають гроші на такі витрати заздалегідь, а 34% і зовсім збираються скористатися кредитом на покупку дорогих товарів. І тільки 13% опитаних заробляють достатньо, щоб здійснювати досить великі покупки (а до них переважно відноситься побутова техніка і електроніка, які знаходяться у топі продажів Black Friday останні кілька років).
Українці збираються з усією серйозністю підійти до покупок в цей день. Більшість опитаних (51%) має намір придбати 2-3 товари з розпродажу, а 25% готові витратитися на 5 і більше необхідних у побуті речей. При цьому 38% вже знають, що куплять на розпродажі, а 62% куплять те, на що будуть найвигідніші знижки.
На Заході “Чорна п’ятниця” є дуже доречною для споживача: саме в кінці листопада багато людей планують знайти на полицях магазинів подарунки до Різдва за зниженими цінами. Аналітики Picodi також попросили українців відзначити, заради чого вони вирішуються на шопінг в найбільш «гарячий» день в році та кому призначені покупки. 27% опитаних зізналися, що, зокрема, купують подарунки до різдвяних і новорічних свят. Мабуть, небагато українців замислюються про подарунки в листопаді, а передсвяткова метушня починається тільки в грудні. Під час акції Black Friday покупці в основному купують що-небудь для себе (80%) або новинку для дому (30%).
Численні статті в інтернеті викривають магазинні хитрощі, які покликані привернути увагу покупців. Однак досвідченого шопоголіка легко не проведеш – 93% опитаних зізналися, що вміють з усього різноманіття промо-акцій знаходити реальні знижки, і тільки 7% поскаржилися на те, що, на їхню думку, всі знижки в Black Friday фіктивні та не заслуговують на увагу. За внутрішніми даними Picodi в минулі роки середня знижка в українських магазинах в “Чорну п’ятницю” становила 66% – цифра досить реалістична.
В середньому чоловіки збираються витратити більше грошей на розпродажі, ніж жінки: 3134 проти 2906 грн. Цікаві дані про зростання активності різних вікових груп в листопадових розпродажах. Добре це ілюструє статистика минулого року. Найактивнішою виявилася аудиторія у віці від 35 до 44 років – її на 630% більше, ніж в звичайну п’ятницю. Відзначились також покупці у віці від 55 до 64 років – їх на розпродажах виявляється на 618% більше, ніж зазвичай.
Читайте також –