Співзасновник мережі дитячих центрів ZkidZ: Хочемо відірвати дітей від гаджетів
Ігор Франчук, співвласник мережі дитячих розвиваючих центрів ZkidZ про те, в чому особливість концепції, де планують відкривати нові об’єкти і чому впевнені в успіху.
На початку жовтня в Києві, в Рітейл Парк Петрівка, відкрився перший в Україні інноваційний дитячий центр Zkidz. Зазвичай в абревіатурі ДРЦ буква «Р» має на увазі «розважальний», але в даному випадку власники мережі наполягають, що правильна розшифровка – «розвиває». Широке використання віртуальної і доповненої реальності, спортивні секції, гуртків та клубів за інтересами та багато іншого дозволить батькам не турбуватися про те, наскільки насичено і цікаво дитина проводить час. Про історію появи оригінальної концепції, розвиток компанії і подальші плани в бліц-інтерв’ю RAU розповів співзасновник мережі Ігор Франчук.
– Скільки всього працює дитячих парків ZkidZ?
– Це шостий центр, відкритий нами. У цьому році планується відкриття ще в Угорщині, Великобританії та Туреччині.
– Де штаб-квартира компанії?
– Ідея створення мережі дитячих розважальних центрів з’явилася в Будапешті, де і була зареєстрована материнська компанія. В Україні представлені дочірнім підприємством.
– Тобто це саме дочірнє підприємство або надали українським партнерам право працювати по франчайзингу?
– Дочірнє. Розвиваємо поки що власну мережу, але в перспективі розглядаємо і франчайзинг. Якщо ми будемо виходити на такі ринки, як американський, то швидше за все по франшизі.
– Зараз в яких країнах працюєте?
– Білорусія, Росія, Україна. До кінця року в плані розвитку ще три країни, а в найближчі п’ять років планується відкрити понад сто аналогічних центрів, форматом від 1000 до 5000 кв. м.
– Як оцінюєте київський проект?
– У Києві є всі перспективи для успішного розвитку проекту.
– Що для вас важливіше – ТРЦ або окремо розташовані будинки?
– Можемо працювати в будь-який локації – ми хороший якір для будь-яких форматів. Головна умова – доступність, наявність паркінгу і технічні параметри приміщення, що дозволяють реалізувати напрямки, які передбачає концепція ZkidZ.
– Які це напрямки?
– Діяльність нашого центру спрямована не тільки на розваги. Окрема увага приділяється навчальним програмам, спортивним активностям і харчуванню. У кожному центрі передбачена зона фуд-корту в вигляді сімейного кафе. У ньому буде представлено якісне і здорове харчування для дітей та батьків. Крім того, там юні кулінари зможуть навчатися самостійно готувати.
В основі нашої концепції лежить ідея відірвати дітей від гаджетів, і зробити так, щоб діти між собою спілкувалися і більше займалися спортом. Крім того, передбачені класи по дансингу і бойовим мистецтвам для хлопчиків, скелелазіння з досвідченими інструкторами, заняття на батуті.
– Які результати показують центри в Білорусі і в Росії?
– У Білорусі проект успішно працює в мінському ТРЦ Галерея. Він трохи менше київського і розташований на площі близько 1200 кв. м. Перший рік, звичайно, йдуть серйозні вкладення в маркетинг.
– Які інвестиції потрібні для відкриття такого проекту як київський?
– Близько $ 1 млн: обладнання, ремонт, навчання і підготовка персоналу.
– Який запланований термін окупності?
– 3-4 роки з урахуванням локації і умов оренди.
– Розкажіть про цінову політику?
– Поки досить лояльна: година коштує 50 грн в будні і 70 грн у вихідні. Якщо ж батьки хочуть залишити дитину на більш тривалий термін, вони можуть заплатити 130 грн в будні або 150 у вихідні, і отримати «безлім» на день.
– Далі по Україні плануєте відкриватися?
– Так, наступним буде ще один центр у Києві, а далі будемо йти в міста-мільйонники.
Читайте також –
Найкраще – дітям: у київському рітейл-парк Петрівка відкрився дитячий центр ZkidZ (фоторепортаж)