Как прошел Второй ежегодный Digital Evolution Forum
30 жовтня в КВЦ Парковий відбувся черговий форум, організований компанією Microsoft, і присвячений цифрової трансформації бізнесу – Digital Evolution Forum.
Партнером Форуму виступила українська IT-компанія SMART business. Цього року захід зібрав понад 850 учасників, 58 спікерів, 15 партнерів і 1 робота.
Форум був розділений на кілька потоків, KEYNOTE – основний зал, де розглядалася цифрова трансформація, безпеку, інформаційні технології, малий і середній бізнес, роздрібна торгівля, що дозволило відвідувачам заходу вибирати найбільш цікаві, з їх точки зору, доповіді та презентації.
У вступному слові генеральний директор Microsoft СЕЕ Multicountry Анке ден Ауден (Anke Den Ouden) розповіла про основні тренди і процесах, які ми будемо спостерігати в майбутньому. За її словами, діджіталізація виходить на глобальний ринок, і тепер не тільки великі компанії, але також середній і малий бізнес впевнено рухаються в цьому напрямку. «Український бізнес дуже прогресивний в плані Діджитал-еволюції, тут одне з найбільш розвинених співтовариств фахівців у світі, але найважливіше зараз – утримати талановитих розробників в Україні, надаючи їм можливості для розвитку», – підкреслила топ-менеджер.
Цифрова трансформація стала обов’язковою умовою для всіх компаній, незалежно від їх розміру або галузі, а здатність до інновацій – ключем до успіху. Йоахим Дамгар (Joacim Damgard), операційний директор Microsoft в регіоні Центральної та Східної Європи, зазначив, що такі зміни допомагають бізнесу оперативно змінювати товари і / або послуги відповідно до потреб клієнта, оптимізують процеси в компанії, допомагають ефективній взаємодії з клієнтами і розширюють права і можливості співробітників вашої компанії.
Багато уваги привертала обладнана networking zone, де можна було провести зустріч і поспілкуватися на комфортному дивані, а поруч знаходились гарно оформлені гарбуза – данина наступаючого Halloween.
У рітейл-сесії, однією з найбільш цікавих доповідей була доповідь Андрія Бурлуцького, з компанії SMART Business – «Споживач майбутнього, який він і як йому догодити?», А також кейс компанії «Червоний маркет» – «Впровадження технологій у взаємодії з клієнтом».