У «День холостяка» Alibaba продала товарів на $1 млрд за першу хвилину, на $31 млрд – за добу

У «День холостяка» Alibaba продала товарів на $1 млрд за першу хвилину, на $31 млрд – за добу

12.11.2018 12:45
  413
Ukrainian Retail Association

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group знову б’є рекорди інтернет-продажів в День холостяка.

У 2017 році виручка компанії в цей день склала $25 млрд, в 2018 році – майже $31 млрд за добу. Але темпи зростання продажів сповільнюються, пише AIN.

«День холостяка» – це аналог Black Friday в Китаї. Цього року показники продажів в цей день у Alibaba перевищили минулорічні. Перший мільярд доларів компанія наторгувала за хвилину і 25 секунд, а всього за добу акції – $ 30,8 млрд. Це більше, ніж виручка західних інтернет-магазинів на «Чорну п’ятницю» і «кіберпонеділок», разом узяті. Рекорд минулого року в $25 млрд компанія побила через 15 годин і 49 хвилин після початку продажів.

Однак, якщо дивитися на динаміку зростання виручки, то вона знижується. В цьому році обсяг зріс на 27% в порівнянні з торішніми 36%, (графік складено TechCrunch):

«День холостяка» святкується в Китаї з 90-х років, він зародився серед студентів вищих навчальних закладів. Дата 11.11 складається з суцільних одиниць і символізує самотність. Вважається, що 11 листопада є одним з найбільш сприятливих в році для закладу нових знайомств і зав’язування відносин. Свято замислювався як іронічна альтернатива «Дню закоханих», який святкують 14 лютого на Заході. Найпопулярніший спосіб відзначити його – обід з єдиним другом, на якому кожен повинен показати свою незалежність.

Нагадаємо, в минулому році продажі компанії в цей день склали $ 25,3 млрд, а в позаминулому – $ 17,8 млрд.

Читайте також –

“Чорна п’ятниця” в Україні та світі в цифрах: інфографіка


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  101
Усі новини ринку