Hi-tech в радянських інтер’єрах: як виглядає магазин Rozetka на Хрещатику (фоторепортаж)

Hi-tech в радянських інтер’єрах: як виглядає магазин Rozetka на Хрещатику (фоторепортаж)

03.11.2018 08:50
  3483
Дарья Златьева

Фоторепортаж з відкриття магазину Rozetka в приміщенні колишнього Головпоштамту: як ритейлеру вдалося вписати сучасні вітрини в радянські інтер’єри.

Рішення про відкриття в приміщенні Укрпошти на Хрещатику ритейлер прийняв нещодавно, в серпні цього року. У компанії відзначали що об’єкт відкриється “до Різдва”, проте було ясно, що в Rozetka не збираються пропускати найактивніший період продажів: Чорну п’ятницю і передноворічний період. Першого листопада рітейлер повідомив в SMS своїх клієнтів, що на наступний день очікується урочисте відкриття.

Як трансформувався формат роздробу Rozetka в новій торговій точці на Хрещатику?

Мармурові підлоги, ліпнина, великовагові люстри, мозаїки на вікнах, властиві Головпоштамту з його довгою історією – все це залишилося. Однак рітейлер оновив всі приміщення, виділивши тематичні зони в залах з високими стелями, а також наповнив торговий простір світлом, візуально додавши простору там, де стелі недостатньо високі.

Як розповідає Микола Чумак, засновник компанії IDNT, яка брала участь у створенні концепції, приміщення має площу близько 1500 кв. м і представляє з себе кілька окремих залів. Команда рітейлера працювала над тим, щоб об’єднати в магазині процеси видачі, складу і торгового залу. У свою чергу IDNT займалася концепцією магазину: зонуванням, розміщенням категорій і сервісів.

Магазин, як і попередній торговий об’єкт рітейлера, оснащений експрес-касами в кожному із залів, має кілька стійок інформації, дві лінії точок видачі, а також електронний Check in в кожному із залів, який допомагає отримати замовлення, або талон в сервісний центр.

Через меншу площу і складне планування приміщення, навігація і розташування зон в торговій точці істотно відрізняється від магазину на проспекті Степана Бандери.

“Складність також представляло й те, що будівля споруди 1954 року має безліч архітектурних особливостей і обмежень – колони, перепади рівня підлоги і стелі, ліфтові шахти, комунікації, сходи, балкони і т.д. Ми ж прагнули створити єдиний для споживача простір, зрозумілий для орієнтування. З першим магазином на Петрівці такої проблеми не було, там прямокутне приміщення, в якому раніше розташовувався продуктовий супермаркет “, – відзначає Микола Чумак.

Через не такі великі розміри магазину на Хрещатику компанія також представила тут менше товарних категорій. Однак прямо в торговому залі можна оформити покупку і доставку додому будь-якого товару з маркетплейсу Rozetka.ua.

“Фізично представлений найцікавіший товар з різних категорій: цифрова техніка і гаджети, аксесуари, товари для дітей та іграшки, навіть продукти харчування і напої. В магазині не представлені fashion категорії, але побудовано багато примірочних кабін для організації процесу видачі замовлень одягу і взуття. Велика зона відведена на сервіси, що буде мати попит в центрі міста. Також створена унікальна гейм-зона на балконі”, – розповідає засновник IDNT.

За його словами, найбільшим викликом для компанії при роботі над проектом стали терміни. “Новина про те, що Rozetka виграла тендер на оренду приміщення в Головпоштамті з’явилася 31 серпня. Ще два тижні в приміщенні працювало поштове відділення. На розробку концепції магазину і всі роботи пішло рівно два місяці. Це – нова швидкість українського рітейлу”, – додав Чумак

Зараз магазин оформлений в новорічному стилі, що напередодні свят не дивно. З входу відвідувачів зустрічає спеціальна фотозона, яких по всьому магазину досить багато. У цій зоні спеціальний “представник пошти Діда Мороза” буде приймати вітальні листівки, які будь-який гість Rozetka зможе відправити своїм друзям, родичам, або коханій людині.

Навігація на вході в магазин повідомляє відвідувачів про наявність двох залів та зони сервісу.

Справа розташовується зал № 2. У ньому, розташовані інфостойкі, каси, зона видачі, дитячі товари, іграшки, харчування. В самому кінці залу розташовані примірочні.

Варто відзначити, що Rozetka не має суворої навігації по відділах, тому що розташування товарних груп може змінюватися, в залежності від попиту, сезону, і інших чинників. Зараз вітрини дуже мобільні і зал насичений сезонними товарами, на які зростає попит в передноворічний період.

Каси та інфостійка

Відокремлена стійка під іграшки Lego

Зона видачі інтернет-замовлень: в загальному, в двох залах працює близько 26 точок видачі.

Електронних табло досить багато: на початку кожного залу і в кінці залу, щоб з будь-якої точки можна було побачити свій номер в черзі.

В середині залу розташована інсталяція – фотозона, на якій незабаром розмістять товар. За нею буде розташовуватися дитяча зона, з магнітними панелями, шахами, інтерактивною кухнею та іншими розвагами для дітей.

По дорозі до примірочних невеликий зал з fashion-продукцією, аксесуарами та супутніми товарами поки очікує наповнення. За ним розташовуються примірочні: 6 кабінок і стіни з дзеркалами.

Якщо зі входу в магазин повернути ліворуч, відвідувач потрапляє в зал № 1. Тут покупців зустрічають інфостойкі і зона електронних Check in, а також довга стійка видачі замовлень інтернет-магазину.

У цьому торговому залі представлені найпопулярніші товари в своїх групах: комп’ютери, ноутбуки, побутова техніка, телевізори і т. д.

Крім техніки, електроніки та аксесуарів, в цьому залі також представлені деякі продукти, здебільшого снеки і алкогольна продукція з окремими експрес-касами.

Одне з численних робочих місць продавця: електронна вітрина, завдяки якій можна швидко знайти інформацію про товар або зробити іншу операцію.

У центрі залу розташована ще одна тематична зона – величезна ялинка з брендованих подарункових коробок дістає практично до масивної люстри.

На другому поверсі цього залу розташована геймзона.

З іншого боку залу, з боку відділення Укрпошта, розташовується ще один вхід. Поруч з ним розташовані електронні Check in, експрес-каса і сходи, що ведуть на другий поверх першого залу.

Вхід в геймзону.

Тут можна побачити підлогу зі спеціальним покриттям, який зображає найпопулярніших героїв ігор. Тут же представлено асортимент товарів для геймерів.

У майбутньому в цьому залі планують проводити геймерські турніри. Кіберспорт досить популярний і Rozetka в першому магазині вже експериментувала з такими івентами і проводила дитячі турніри.

VR зона.

Зона сервісу, розташована на другому поверсі прямо навпроти вхідних групи, також прикрашена ялинковими гілками і бантами.

В цьому залі клієнти можуть отримати необхідні настройки для техніки, здати її в ремонт, або оформити кредит на товар. У залі розташовані лавки, щоб клієнт міг відпочити, чекаючи своєї черги. Крім місць відпочинку в кожному із залів є кулери з водою.

Також є зони, де можна підзарядити телефон.

Рітейлер продовжує розширювати точки офлайн присутності: працює три точки в Одесі, і, не так давно стало відомо про те, що мобільні точки видачі з’явилися на парковках Novus і компанія продовжує шукати локації для наступних. Крім того Владислав Чечоткін неодноразово говорив про плани йти в міста мільйонники з роздрібними форматами, але поки посилює позиції компанії в столиці і e-commerce – влітку стало відомо про намір купити EVO компані, а восени процес завершився.

Читайте також –

Бути ближче: Rozetka відкриває мобільні точки видачі товарів на парковках Novus


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2786
Усі новини ринку