![Мережа Yabluka відкрила свій перший мультибрендовий магазин (фотоогляд)](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/06/image7.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Мережа Yabluka відкрила свій перший мультибрендовий магазин (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Таким чином ритейлер розраховує залучити клієнтів і збільшити продажі в сезон свят.
Найбільша в світі продуктова мережа Walmart прискорить оформлення замовлень в магазинах і полегшить покупцям пошук за допомогою цифрових карт, що показують точне місце розташування товарів. Як пише LIGA, з посиланням на Reuters, ритейлер таким чином розраховує залучити клієнтів і збільшити продажі в сезон свят.
У компанії відзначають, що нова послуга Walmart під назвою Check out with Me дозволить покупцям уникнути черг біля кас і оплачувати товари прямо біля стелажів в торговому залі. Крім того, Walmart введе безкоштовну доставку замовлень за два дні, якщо вартість покупки перевищує $ 35.
Компанія також запропонує більш широкий асортимент іграшок, електроніки, предметів моди і домашнього вжитку як в магазинах, так і на сайті, що, як сподівається ритейлер, допоможе збільшити обсяг продажів.
Останні два місяці року мають важливе значення для рітейлерів, оскільки на цей сезон припадає значна частина річних продажів і прибутку.
Walmart запускає пілотний проект доставки товарів за принципом краудсорсингу