Тест-драйв: топ-5 мобільних додатків для шопінгу

Тест-драйв: топ-5 мобільних додатків для шопінгу

22.10.2018 08:05
  1913
Ukrainian Retail Association

Тренд «робимо все з мобільного» набирає обертів. Покупки з мобільного телефону стають повсякденною реальністю. Які мобільні додатки для шопінгу найзручніше використовувати?

За допомогою мобільного додатка користувачі викликають таксі, замовляють доставку їжі, купують одяг, взуття та аксесуари. Додатки для Android або iOS мають функціонал не гірше, ніж звичайні онлайн-версії сайтів інтернет-магазинів і маркетплейсов, а найчастіше дають користувачеві додаткові зручні опції.

Evo.business протестувало кілька популярних додатків для покупки і продажу одягу з точки зору зручності для покупця, з огляду також на функціонал для продавця. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

OLX

Із тестованих додатків – найстаріший. Реліз був здійснений ще в 2013 році, додаток постійно оновлюється. Є як Android, так і iOS версія. У додатку середній рейтинг 4,4. Авторизація доступна за допомогою фейсбук або e-mail. Виріс маркетплейс з «дошки оголошень», і тому більшість оголошень тут – від приватних осіб. Можна знайти як нові, так і б/у товари.

Продавцем на майданчику може стати будь-який користувач, однак доведеться підтвердити свій аккаунт прив’язкою до номеру мобільного телефону і врахувати деякі обмеження.

З плюсів:

  • величезна аудиторія покупців;
  • можливість з мобільного телефону управляти своїм акаунтом: додавати і видаляти товари, редагувати оголошення, спілкуватися з потенційним покупцем і оформляти угоди.

Мінуси:

  • велика конкуренція: щоб товар помітили з більшою часткою ймовірності, необхідно просувати свої товари платними інструментами;
  • існують ліміти на додавання безкоштовних оголошень (правда, в популярних категоріях нульовий ліміт).

Для покупців з плюсів варто відзначити:

  • просто величезний асортимент товарів, наприклад, тільки в рубриці «Жіночий одяг» більше 900 000 товарів;
  • наявність контактів продавця дозволяє як написати про речі, що сподобалася, так і зателефонувати або написати e-mail;
  • зручна система фільтрів в категоріях, де можна відібрати товари з певним діапазоном ціни, стану, розміру; від приватних осіб або магазину; з певного регіону, а також вибрати зручну опцію доставки.

З мінусів:

  • не має спеціалізації, тому за одягом, наприклад, зручніше йти на інший майданчик, адже іноді дивно бачити в профілі продавця одночасно чайник, радіатор і плаття. Про продавця, рівень сервісу і якості обслуговування можна тільки здогадуватися – в додатку не передбачена система відгуків і рейтинг продавців,
  • фото не модеруються, а тому загальна вітрина виглядає не дуже привабливо.

Shafa

Мобільний додаток Shafa.ua – повноцінна мобільна версія одного з найбільш активних з розвитку маркетплейсів України. Встановивши безкоштовну мобільну пропозицію, можна легко купити і продати одяг та взуття онлайн.

Плюси для покупця:

  • зручне меню і приємний інтерфейс програми;
  • майже немає неякісних фото пом’ятих безглуздих речей;
  • можливість підписатися на профіль вподобаного продавця і стежити за його оновленнями;
  • відгуки про угоди.

З мінусів варто відзначити, що тут багато б/у речей, а уявлення про “ідеальний стан” може сильно відрізнятися у продавця і покупця.

Плюси для продавців:

  • зручний функціонал додавання товару прямо з мобільного;
  • велика аудиторія покупців і вузька спеціалізація майданчику: одяг не загубиться серед мільйона інших категорій;
  • вбудований чат, який дозволяє миттєво реагувати на запит потенційного покупця.

З мінусів:

  • в разі виникнення спірних ситуацій з покупцем акаунт може бути тимчасово заблокований до вирішення питання;
  • всі додані товари повинні пройти модерацію.

Клубок

Повноцінний мобільний додаток онлайн-ресурсу, який можна використовувати як для продажу, так і покупки товарів. Додаток вийшов в березні 2016 року, постійно оновлюється і доопрацьовується.

Порадував приємний інтерфейс, продумане меню і безліч фільтрів сервісу. Продавці оцінять, що товар в каталог можна додати з можливістю розмістити до 15 фото.

Для продавця серед плюсів використання:

  • порівняно невисока конкуренція на ресурсі;
  • опція перегляду статистики магазину.

Серед мінусів – порівняно невелика аудиторія ресурсу.

Покупцеві додаток Клубок сподобається простим і зрозумілим інтерфейсом. Порадували можливість скопіювати посилання на товар, а також опція «поділитися» в картці товару, що сподобався.

Клумба

Ще один досить популярний в Україні сервіс покупки і продажу одягу, взуття та аксесуарів – маркетплейс Клумба – не порадував повноцінним мобільним додатком.

Встановивши його, зареєстрований користувач лише отримує повідомлення про своєму профілі: функціонал обмежується настроюванням повідомлень про події. У нього не можна додавати товар на продаж, а також переглядати оголошення про інших авторів.

Єдиний плюс як для продавця, так і покупця: приходять повідомлення про замовлення і нові повідомлення, їх можна переглянути, не виконуючт вхід на сайт.

Мій гардероб

Цей мобільний додаток дозволяє повністю управляти своїм акаунтом сервісу, прямо з мобільного продавати і купувати одяг.

Для продавця головні плюси:

  • прямо з мобільного додатку можна завантажувати в профіль нові товари;
  • доступна історія угод.

З мінусів:

  • додаток працює зі збоями, періодично «вилітає»;
  • гроші від угоди не надходять відразу на рахунок: потрібно дочекатися підтвердження покупця і періоду в три дня, які надаються на повернення, і тільки потім гроші перераховуються на карту.

Для покупця основні переваги:

  • захист від шахраїв: гроші відправляються на карту продавця не відразу, а тільки після підтвердження угоди;
  • можливість безпроблемного повернення в триденний термін

KidStaff не входить в п’ятірку топових, оскільки, незважаючи на популярність онлайн-ресурсу, у нього відсутній повноцінний мобільний додаток. Додаток було випущено в квітні 2017 го, і його вкрай низький рейтинг говорить про те, що користувачі не в захваті. По суті, мобільний додаток ресурсу – це тільки можливість отримувати повідомлення про нові відгуках, повідомленнях, замовленнях.

Для продавців (за умови активного використання десктоп-версії сервісу), цілком можливо, це просто ще один інструмент, щоб бути завжди на зв’язку і не пропустити повідомлення потенційного покупця. Для покупця додаток має мало користі- за допомогою мобільного додатку можна бачити каталог, переглядати товари та здійснювати покупки.

Читайте також –

АТБ, Сільпо, Таврія В та інші: топ мобільних додатків українських ритейлерів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку