В центрі уваги MAPIC-2018: Традиційний рітейл у час цифровых технологій

В центрі уваги MAPIC-2018: Традиційний рітейл у час цифровых технологій

19.10.2018 08:00
  851
rau

Менше місяця залишається до головної виставки року в рітейлі та девелопменті Європи: MAPIC-2018, яка пройде 14-16 листопада у французьких Каннах.

Read in English

MAPIC – головна подія для презентації та пошуку кращих рішень на міжнародному ринку нерухомості. На виставці можна встановити зв’язки і укласти угоди з більш ніж 8600 учасниками з 80 країн, більш ніж 2100 представниками роздрібної торгівлі, 2500+ девелоперами, 1000 інвестиційних компаній та іншими великими представниками галузі. У програмі заходу: обмін досвідом на workshop, понад 100 конференцій за участю 200 світових експертів для створення і зміцнення ділових зв’язків.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Цього року ключова тема заходу: як розвиток цифрових технологій і діджіталізація рітейлу вплине на традиційний «цегляний» роздріб. Цифрова революція надзвичайно сильно вплинула на роздрібну торгівлю в її традиційному розумінні. Customer experience сьогодні – ключове явище, яке трансформує індустрію та веде до появи нових моделей споживання й бізнесу. Фізична складова індустрії змінюється і вступає в нову епоху.

На MAPIC-2018 рітейлерів і девелоперів чекають 3 дні надихаючих дебатів та обговорень на конференціях і спеціалізованих мережевих заходах про останні тенденції в сфері комерційної нерухомості. Особливо активно обговорюватиметься: як нові моделі споживання і нові споживчі вподобання змінюють роздрібну торгівлю.

Офіційний трейлер MAPIC-2018

В окрему програму на виставці будуть виділені сесії, присвячені останнім тенденціям в споживчому досвіді для ТРЦ: «Leisure – Join the Leisure Revolution». Зараз в девелопменті торгової нерухомості відбувається своєрідна «Революція дозвілля». У всьому світі девелопери відзначають, що для залучення відвідувачів в shopping malls необхідно кардинально переглядати наповнення торгово-розважальних центрів, і робити наголос саме на індустрію дозвілля та розваг. Тільки формування якісного tenant-mix, де представлені як основні торгові бренди, так і оператори сфер leisure та entertainment здатне забезпечити успіх ТРЦ.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

У спеціалізованих сесіях будуть розглянуті всі можливі шляхи включитися в «Революцію розваг». Зокрема, буде організована спеціальна виставкова зона, де будуть представлені останні інноваційні рішення індустрії розваг. Також пройде окремий саміт, присвячений виключно правильної організації та використання leisure-zone в торговій нерухомості. І, нарешті, в рамках MAPIC-2018 пройдуть сесії «Leisure Talks», що включають в себе майстер-класи, які б мотивували семінари та конференції. Експерти в організації зон дозвілля та розваг поділяться секретами й інсайтами про головні виклики, проблеми та шляхи їх вирішення в зв’язку зі зміною поведінки споживачів.

Відео MAPIC-2017

Також в рамках виставки будуть організовані спеціальні тематичні павільйони, в яких свої проекти та рішення будуть презентувати підприємці з шести країн: Франції, Італії, США, Німеччини та інших. Крім того, завершиться виставка урочистою церемонією нагородження MAPIC Awards, де будуть нагороджені найуспішніші й оригінальні проекти в рітейлі та девелопменті торгової нерухомості за підсумками року.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Читайте також –

Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  258
Усі новини ринку