Більшість покупців роблять покупки на основі переконань – дослідження

Більшість покупців роблять покупки на основі переконань – дослідження

05.10.2018 11:00
  462
Ukrainian Retail Association

За даними дослідження Edelman дві третини глобальних покупців (64%) роблять покупки на основі своїх переконань.

Як пише портал MMR з посиланням на результати дослідження, в минулому році кількість таких покупців становила 50%. Сьогодні ж вони представляють більшість серед різних вікових груп з різними доходами. Покупці в даний час схильні здійснити покупку виходячи з цінностей бренду такою ж мірою, в якій беруть до уваги характеристики продукту.

Виходячи з цих даних дослідження радить брендам нагадувати покупцям про свої переконання в точках продажів, так як їм важливо посилювати свої цінності та позицію щодо важливих питань, коли покупці готові купити продукцію. Рекламодавцям важливо бути автентичними і простими. Майже шість з десяти покупців (56%) відзначили, що бренди занадто багато часу витрачають на те, щоб змусити їх звернути увагу на свої повідомлення.

Фактично, світ очікує, що бренди будуть робити набагато більше, ніж просто виробляти товари.

Більше половини (54%) вважають, що легше звернутися до брендів за вирішенням соціальних проблем, ніж до держави, а 46% відзначили, що бренди пропонують кращі ідеї щодо вирішення проблем в країні, ніж держава.

Ще 53% опитаних відзначили, що бренди можуть більше зробити для вирішення соціальних питань, ніж держава. Позиція бренду з певного питання (32%) надавала більший вплив на бажання покупців стати адвокатом бренду, ніж характеристики продукту (26%). «Контент в повідомленнях, який сфокусований на спільних цінностях і діях, найімовірніше створює адвокатів бренду», – відзначили в Edelman.

Дослідження опитало покупців у віці від 18 до 55+ років в США, Франції, Великобританії та Німеччині.

Джерело: MMR

Читайте також –

Аналітика Nielsen: як змінюються уподобання і потреби споживачів (+інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку