Стефан Вановербеке, IKEA: 40 млн споживачів в Україні – це божевільний потенціал

Стефан Вановербеке, IKEA: 40 млн споживачів в Україні – це божевільний потенціал

01.10.2018 08:10
  1736
Ukrainian Retail Association

Топ-менеджер найбільшого світового торговця меблями IKEA розповів про перспективи компанії в Україні, формат і асортимент першого магазину в Києві, штат співробітників та рівень їх зарплат, а також про віру в український ринок і плани розвитку в країні.

Головний виконавчий директор IKEA по Південно-Східній Європі Стефан Вановербеке дав інтерв’ю журналу Новое Время. RAU публікує найцікавіші тези з інтерв’ю топ-менеджера.

Про причини виходу на український ринок

По-перше, Україна – це важлива країна для Європи. Тут 40 млн населення, це великий ринок. По-друге, ми знаємо, що ваша економіка стикалася з певними викликами. Але вже в 2015-2017 роках були позитивні зрушення. І ми вважаємо їх стійкими. Чому?

Проводиться дуже багато реформ, і вони йдуть в правильному напрямку.

Так, купівельна спроможність в Україні зараз не найвища в світі, але ситуація відрізняється в місті та сільській місцевості. Наприклад, в Києві попит є вже сьогодні. А якщо говорити про майбутнє, то ми впевнені: доходи населення будуть тільки рости.

Про вплив IKEA на локальний бізнес

Місцевим товаровиробникам не варто турбуватися. Поява IKEA на ринку – це прекрасна можливість збільшити реалізацію їх власної продукції. Особливо для хороших виробників. Ми вже не раз бачили подібні процеси в інших країнах, на які виходили: IKEA створює турборежим для того, щоб люди починали більше цікавитися меблями.

Про формат магазинів в Україні

Це формат «магазин в центрі міста». Він буде відкритий в ТРЦ Ocean Mall. Можна сказати, що це найсучасніша технологія з тих, що зараз застосовуються в IKEA. Основа концепції – шоу-рум і аксесуари на площі 6000 кв. м.

Ще у нас буде відділ центрального планування, де за допомогою консультантів можна буде або замовити доставку покупок додому, або вивезти їх самостійно з пункту отримання замовлення.

Чому ми думаємо, що за цим майбутнє? Тому що бачимо: молоде покоління, яке живе в містах і виросло з девайсами в руках, стикається з проблемою мобільності. Міста великі, по ним не так просто пересуватися. Тому зручність стає більш важливою. Набуває значення не тільки цінова доступність, але і комфорт.

Про асортимент торгових точок

Асортимент буде той же, що і скрізь, але ми запропонуємо рішення, характерні для місцевого ринку і його потреб. І все це за розумною ціною – це для нас важливий фактор успіху.

Ми плануємо організувати приміщення у вигляді вітальні, кухні, їдальні, дитячої, можливо ігрової кімнати для дітей. Будуть навіть невеликі квартирки. Хочемо, щоб таким чином покупець отримував натхнення від наших рішень.

Про персонал і зарплати IKEA в Україні

На першому етапі у нас буде працювати 120 співробітників, половина з них – в центральному магазині. Більшість – українці.

Якщо говорити про зарплату, то ми пропонуємо своїм співробітникам трохи більш високу винагороду, ніж середня по ринку.

І ще у нас хороший соціальний пакет: медична страховка, підтримка декретних відпусток. І всі будуть працювати офіційно, по-білому. Зараз поки немає керівника IKEA в Україні, але ми працюємо над його пошуком. Це буде іноземний менеджер, але ми прагнемо розвивати й місцеві кадри.

Про подальші плани розвитку

Зараз правильно рухатися крок за кроком. Спочатку відкрити один магазин – це дозволить «помацати» ринок, подивитися, як концепція демократичного дизайну за невисокими цінами буде працювати в Україні. Вже потім ми проведемо оцінку наших операційних показників.

Я впевнений, що у нас все буде добре, тому що ми розуміємо ринок і вчимося. 40 млн споживачів тут – це божевільний потенціал.

За матеріалами: Новое время

Читайте також –

Ігор Гут: Як прихід IKEA вплине на український ринок рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Провідний український оператор електронних комунікацій Київстар та глобальна технологічна компанія Mastercard уклали...
time icon  
  0
Усі новини ринку