
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Роман Степановський очолив департамент маркетингу рітейлера дитячих товарів, змінивши на цій посаду Тетяну Костур.
Роман Степановський був призначений на посаду директора з маркетингу Будинок Іграшок в червні. Раніше він працював на керівних посадах в мережах техніки і електроніки Алло і MOYO, а також в Retail Group, яка розвиває продуктові мережі Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес.
Основними завданнями топ-менеджера на новій посаді є формування та реалізація повноцінної маркетингової стратегії в рамках політики компанії, комплексне управління маркетингом – тепер всі напрямки, які включають оффлайн, онлайн, CRM, і інші, об’єднуються в єдиний підрозділ для більш ефективної комунікації.
Як розповів Роман, зараз в команді маркетингу Будинок Іграшок працює 9 чоловік, підрозділ проходить реструктуризацію і буде розширюватися.
Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок