Найкрасивіше кафе в світі: як виглядає перша точка Starbucks в Італії (фотоогляд)
Більш ніж 7600 кв. м площі, меню з 150 напоїв, цех обсмаження, і барна стійка з тосканського мармуру – американська мережа кав’ярень Starbucks відкрила перший заклад в Італії.
Зараз мережа Starbucks налічує понад 25 000 кафе в 78 країнах світу, але прихід до Італії – на батьківщину еспресо – став для компанії знаковою подією. Starbucks може зіткнутися з певними складнощами в Італії через високу конкуренцію з боку місцевих закладів, що пропонують каву високої якості за нижчою ціною.
Незважаючи на це, компанія все ж таки зважилася на відкриття закладу в Мілані. Причому, це не звичайне кафе, а цех обсмаження – третій в світі для Starbucks. Перший подібний цех компанія відкрила в своїй штаб-квартирі в Сіетлі, другий знаходиться в Шанхаї.
Ідея створити мережу кав’ярень Starbucks виникла у її засновника Говарда Шульца після відвідування Мілану, йдеться в прес-релізі компанії. Перший візит Шульца в Мілан в 1983 році сильно вплинув на нього. Він був вражений архітектурою міста, модою, музикою, а також тим, як італійці проводять час. Шульца здивувало, що родичі, друзі та колеги в Італії щодня зустрічаються в затишних кав’ярнях за чашкою еспрессо або капучино.
Заклад звеличує італійську культуру кави, яка допомогла сформувати Starbucks, і демонструє все те, про що компанія дізналася про каву за свою довгу історію.
У закладі можна скуштувати каву місцевого обсмаження, виготовлену з зерен «Арабіки» з 30 країн світу, а також свіжоспечену піцу з місцевої пекарні Rocco Princi.
На фото працівники цеху обсмаження засипають зелені зерна в систему обсмажування.
Цех в Мілані був спроектований Ліз Мюллер – директором компанії по дизайну.
В оформленні закладу використовувалися італійські матеріали, барна стійка в центрі залу виконана з тосканського мармуру. Відвідувачі можуть розташуватися усередині залу або на терасі. Загальна площа кав’ярні – 7620 кв. м.
У міланському Starbucks чашка еспрессо коштує 1,8 євро, при тому що в середньому по місту ціни не перевищують 1 євро, повідомляє Wall Street Journal. Капучино обійдеться в 5 євро, що приблизно в три рази дорожче середньої вартості напою в Мілані. В цілому в меню більше 150 напоїв, є навіть еспресо з мартіні.
З огляду на уподобання італійців, які люблять еспресо й американо, Starbucks вирішив відмовитися в першому закладі в Італії від фрапучіно.
У новій кав’ярні Starbucks представить новий продукт – Pantheon Blend Cream Affogato – вартістю 10 євро. Він заснований на популярному італійському десерті та включає в себе еспресо і морозиво. Для виготовлення десерту Starbucks буде використовувати морозиво, виготовлене на замовлення з використанням рідкого азоту.
Звичайні кав’ярні Starbucks з’являться в Мілані ближче до кінця року.
За матеріалами: Vedomosti.ru,
Читайте також –
У дусі Стіва Джобса: McDonald’s відкрила ресторан, схожий на Apple Store (+ фото)