Аналітика Nielsen: як ростуть онлайн-продажі в сегменті FMCG

Аналітика Nielsen: як ростуть онлайн-продажі в сегменті FMCG

20.09.2018 11:38
  1393
Ukrainian Retail Association

Глобальні онлайн-продажі товарів повсякденного попиту зростають в чотири рази швидше, ніж традиційні. Очікується, що до 2022 року вони досягнуть $400 млрд.

Згідно з новим звітом дослідницької компанії Nielsen, в найближчі роки на європейських ринках буде спостерігатися збільшення онлайн-продажів в FMCG індустрії за рахунок тренда активного способу життя, збільшення попиту і зростаючої потреби зручності у всьому.

Звіт Nielsen Future Opportunities in FMCG E-commerce Report, який досліджує поточні чинники зростання онлайн-продажів товарів повсякденного попиту (FMCG) на 34 ринках, вказує на швидкі темпи зростання електронної комерції FMCG в найближчі роки (18,4% сукупний середньорічний темп зростання). За оцінками Nielsen, глобальні онлайн-продажі товарів повсякденного попиту досягнуть $400 млрд до 2022 року.

Очікується, що ринки Європи забезпечать можливості зростання для онлайн-FMCG протягом наступних п’яти років, причому більше чверті споживачів (26%) вже використовують платформи онлайн-продажів для доставки продуктів додому.

Великобританія очолює основну частку онлайн-продажів FMCG (6,3%), за нею слідує Франція (6,1% категорії FMCG було продано онлайн), яка з початку 2000-х років з успіхом використовує загальнонаціональну модель електронної торгівлі, незважаючи на низьку щільність населення. Швейцарія, Італія і Нідерланди також входять в першу п’ятірку за ринковою часткою продажів FMCG в режимі онлайн (1,8%, 1,7% і 1,5% відповідно) в Західній Європі.

У звіті Nielsen вказані деякі з майбутніх ключових драйверів зростання електронної комерції FMCG, в тому числі:

  • Основоположні чинники зростання: розмір ринку, використання банківського рахунку, використання інтернету, використання смартфонів
  • Макроекономічні чинники зростання: простота ведення бізнесу, щільність населення, надійність пошти
  • Стимули соціального зростання: довіра, культура заощаджень
  • Динаміка зростання пропозицій: розвинені гравці онлайн-продажів FMCG

На скандинавських ринках понад чверть споживачів (25%) готові купувати продукти онлайн для доставки додому, що вказує на значні перспективи для електронної комерції FMCG. У Норвегії є більш ефективні громадські послуги, прогресивні соціальні установки та якісна інфраструктура. Крім того, споживачі готові прийняти нові онлайн-моделі, а в країні присутні можливості для більшої транскордонної онлайн-торгівлі з іншими скандинавськими ринками, особливо для спеціалізованих категорій та продуктів.

У Польщі недавнє економічне зростання, поліпшення перспектив працевлаштування та збільшення доходів є рушійною силою здорового споживання.

За оцінками Nielsen, частка електронної торгівлі Польщі в 2017 році в загальному обсязі продажів FMCG (менше 1%) зросте до 1,9% ($637 млн) до 2022 року.

«На європейських ринках присутні значні соціальні показники, які створюють умови для електронної комерції в FMCG сегменті. Подальше проникнення і збільшення онлайн-продажів FMCG обумовлено віком, більшою зайнятістю, урбанізацією і великими компаніями, які в даний час активно вкладають кошти в електронну комерцію», – коментує Матіас Бернхардт, глобальний бізнес-партнер, департамент роздрібних послуг Nielsen.

Відзначимо, що звіт The Nielsen Future Opportunities in FMCG E-commerce показує зміни онлайн-торгівлі в сегменті FMCG на основі ключових, макроекономічних, соціальних і продовольчих чинників зростання. Проникнення смартфонів, доступ в інтернет, онлайн-банкінг, інфраструктура доставки і необхідність зручності спонукали споживачів купувати товари повсякденного попиту онлайн на багатьох ринках. Звіт дає зрозуміти виробникам і роздрібним торговцям, що потрібно розвивати стратегії онлайн-торгівлі FMCG, які допоможуть підтримувати і максимізувати зростання можливостей в найближчі роки.

Читайте також –

Як зміниться онлайн-торгівля в Східній Європі і Україні до 2025 року (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку