Власник Zara, Bershka і Pull&Bear відкриє онлайн-магазини по всьому світу

Власник Zara, Bershka і Pull&Bear відкриє онлайн-магазини по всьому світу

05.09.2018 03:30
  484
rau

Найбільший в світі рітейлер – іспанський Inditex планує до 2020 року продавати через інтернет товари всіх належних йому брендів по всьому світу, в тому числі в країнах, де у нього немає фізичних магазинів.

Про це заявили в компанії, повідомляє НВ Бизнес з посиланням на американський телеканал CNBC. “Ми хочемо, щоб наші модні колекції були доступні всім нашим клієнтам, в якій точці світу вони б не перебували. Навіть на тих ринках, на яких в даний час немає наших магазинів”, – сказав головний виконавчий директор Inditex Пабло Ісла.

Inditex, належить іспанському мільярдерові Амансіо Ортезі, управляє магазинами Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho і Uterque. В цілому мережа магазинів налічує майже 7500 магазинів в 96 країнах. Зараз Inditex працює онлайн на 49 ринках.

Як пише CNBC, зіткнувшись з більш молодими онлайн-ритейлерами, такими як Boohoo.com і Missguided, іспанська компанія, яка вперше розробила концепцію швидкої моди в 1980-х роках, розробляє нові технології, об’єднується з технічними фірмами і тестує нові способи позбавлення від складських запасів.

Інтернет-продажі Inditex в 2017 році підскочили на 41%, на їх частку припало 10% усієї виручки компанії. Для порівняння: шведська мережа H&M (Hennez&Mauritz) збільшила онлайн-продажі в минулому році на 12%.

Читайте також –

Фредрік Олссон, H&M: Нам подобається конкурувати із сильними брендами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку