Дуже швидкий АТБ: мережа планує далі відкривати експериментальні АТБ Express

Дуже швидкий АТБ: мережа планує далі відкривати експериментальні АТБ Express

05.09.2018 08:10
  1375
Іван Зайцев

Найбільший продуктовий рітейлер України почав тестування нового формату магазинів: з новими відділами, дизайном та інтер’єром.

АТБ – провідна FMCG-мережа України як за кількістю магазинів, так і по товарообігу. У планах компанії: вже найближчим часом досягти значного показника в 1000 торгових точок по всій країні. За перші півроку 2018 го мережа відкрила 44 нових маркета, а всього кількість її магазинів досягла 957-ми. При цьому рітейлер не тільки стрімко нарощує число своїх об’єктів, а й постійно працює над їх поліпшенням і оновленням. Генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков на початку цього року говорив про плани кардинально оновити мінімум 50 магазинів протягом найближчих 12-ти місяців. АТБ в новому форматі вже встигли завоювати лояльність споживачів, і значно поліпшили фінансові показники.

Але тільки оновленням магазинів компанія не обмежилася: в кінці серпня ритейлер відкрив торговельну точку в новому для себе форматі: АТБ Express. У бліц-інтерв’ю RAU начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації АТБ Анна Лічман розповіла, чому мережа зважилася на експеримент і чим АТБ Express відрізняється від класичного дискаунтера компанії.

Чому АТБ вирішив розвивати новий формат?

– Відкриття магазину в новій концепції направлено, в першу чергу, на тестування формату маркету для міських спальних районів. Запуск такого експерименту повністю відповідає стратегії компанії з модернізації та редизайну вже існуючих магазинів торгової мережі.

Концепція АТБ Express має на увазі впровадження і тестування нових для компанії торгових рішень і сервісів для магазинів з обмеженою площею при збереженні основних товарних категорій, які необхідні покупцям для повсякденних покупок, з додаванням нових відділів.

– У чому принципова відмінність нового формату від класичних дискаунтерів АТБ?

– Основними відмінностями експериментального магазину АТБ Express від класичного дискаунтера можна назвати оновлений дизайн фасаду та інтер’єру магазину, комфортне для покупців стелажне та холодильне обладнання, наявність мінімальної площі касової зони, що дозволило організувати нові продуктові відділи «Свіжа випічка» (в міні-форматі), «Вагове свіже м’ясо», окрему холодну зону для розширеного асортименту зелені. Також в даному магазині представлений відділ «Власний розлив» (напої та пиво на розлив), встановлена ​​фреш-машина для свіжих соків.

– Скільки SKU представлено в магазині? Наскільки менше товарів, ніж в класичному АТБ?

– Базовий асортимент експериментальної концепції АТБ Express в більшості товарних категорій не відрізняється від асортименту середнього дискаунтера АТБ.

– Чи будуть представлені непродуктові групи в АТБ Express?

– Концепція експериментальної торгової точки передбачає присутність непродовольчої групи товарів в кількості 400 найменувань. У магазині також встановлені столи тимчасового асортименту для проведення щотижневої акції «7 днів».

– Яку площу займатимуть магазини нового формату?

– На це питання ми плануємо отримати відповідь, спираючись на результати експерименту, торгова площа запорізького АТБ Express складає близько 400 кв.м.

– В яких містах розглядаєте можливість впровадження нового формату?

– До кінця року плануємо відкрити ще кілька експериментальних магазинів в Дніпропетровському регіоні. Після завершення експерименту буде прийнято рішення про масштаби та географію впровадження нової концепції.

Читайте також –

Борис Марков, АТБ: Продовольчий рітейл перебуває на порозі глибоких змін


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку