Дослідження Nielsen: топ-20 категорій FMCG, які купують зі знижкою

Дослідження Nielsen: топ-20 категорій FMCG, які купують зі знижкою

15.08.2018 01:55
  2193
rau

Nielsen проаналізував продажу товарів повсякденного попиту (FMCG) по акціях в каналах сучасної торгівлі: супер-, гіпер-, міні-маркети, парфумерні магазини і інші.

Згідно з дослідженням Nielsen Promo Pressure, в більшості досліджуваних категорій частка продажів по акціям, в порівнянні з минулим роком, зросла. Так, в першому півріччі 2018 року покупки по акціям в середньому склали 27% продажів топ-10 продовольчих категорій. У першому півріччі 2017 року аналогічний показник склав 25%. У той же період 2016- го середнє значення в категоріях food становило 22%.

Якщо подивитися на непродовольчі категорії, то ситуація виглядає значно інакше. У першому півріччі цього року покупки по акціях в середньому склали в натуральному вираженні 54% обсягу топ-10 непродовольчих категорій, а в першому півріччі 2017 – 49% і в першому півріччі 2016 – 44%.

Найбільша частка продажів по знижкам в натуральному вираженні відзначена в категоріях коштів жіночої гігієни та зубні щітки – 75% і 64% відповідно. Список триває товарами непродовольчих категорій: підгузники, бритвені верстати, засоби для прання, шампуні і зубна паста. Далі йдуть товари продовольчих категорій: кава, вафлі, чай, пиво і шоколадні плитки.

У 2018 року кількість промо-хантерів в Україні зростає – покупці продовжують шукати товари за спеціальними пропозиціями і знижками.

“Виробники і рітейлери реагують і розширюють асортимент товарів зі знижками, щороку все більше і агресивніше йдучи в промо-спіраль, – коментує Олег Свиридов, керівник підрозділу спеціальної аналітики Nielsen в Україні, Казахстані, Білорусі та Прибалтики. – Однак ми також помічаємо, як деякі великі гравці FMCG-ринку чинять упертий опір і не грають в знижки, використовуючи розумну промо-стратегію, в результаті якої успішно просувають свій бренд або товар ».

Дослідження Nielsen Promo Pressure – це регулярний звіт Nielsen про частку продажів по акціях в FMCG-категоріям в каналах сучасної торгівлі. Звіт включає в себе відомості про частку промопродаж в натуральному і грошовому вираженні, глибині знижок, частці інвестицій в промоакції від загальної виручки, тривалості промоакцій та ін. Досліджуються як цілі категорії, так і окремі бренди.

Довідка. Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) – глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів. Сегмент Watch пропонує клієнтам медіа- та рекламного бізнесу рішення в області загального вимірювання аудиторії по всіх пристроях і всім типам контенту (відео, аудіо, текст). Сегмент Buy пропонує FMCG-виробникам і роздрібним мережам єдині на ринку послуги з вимірювання ефективності продажів, доступні як на локальному, так і на глобальному рівні. Об’єднуючи інформацію сегментів Watch, Buy та інших джерел, Nielsen надає своїм клієнтам першокласні інструменти вимірювання та поліпшення бізнес-результатів.

Читайте також –

Дослідження Nielsen: Чотири способи підвищити продажі в прикасовій зоні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку