Головні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в червні-липні

Головні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в червні-липні

03.08.2018 08:15
  1035
Микола Маранчак

Що потрібно знати про зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».

Facebook продовжує лихоманити. 25 липня, після публікації звітності за другий квартал 2018-го, акції компанії різко впали на 8%, а ще через день – на 17%, до $179,7 за штуку, через що ринкова капіталізація Facebook знизилася на $112 млрд (до $517 млрд). Уразливості в Facebook продовжують знаходити постійно, хоча це не заважає йому залишатися самою дорогою соцмережею. Той же Instagram в цьому році аналітики Bloomberg вперше оцінили в $100 млрд.

AR-реклама в Facebook

Michael Kors, Sephora, NYX, а також кілька меблевих брендів стали першими тестерами технології доповненої реальності. Як передає The Verge, AR-формат дозволяє споживачам з допомогою камери приміряти на себе продукцію або дізнатися, як різні меблі будуть виглядати в їх кімнаті. Точна дата запуску сервісу для всіх поки невідома.

Редактор зображень в мобільному додатку Facebook

Запускати рекламу на Facebook за допомогою гаджета стає ще простіше. Більше не потрібні спеціальні редактора зображень, щоб підготувати їх до таргетингу, – достатньо мати якісне фото. Для його обробки в мобільному додатку Facebook з’явилися інструменти накладення тексту з набором шрифтів, обрізка, форми, наклейки і фільтри. Як бонус йдуть готові шаблони рекламних оголошень.

Ще оновлення в Facebook:

  • З’явилася можливість публікації поста на іншій мові
  • Тестується функція Highlights, за допомогою якої можна зберігати вподобані «історії» в свої профілі
  • У Stories з’явилися «реакції». Також були введені «інтерактивні стікери» – вогонь і сміющийся emoji
  • У відео-трансляції можна буде додавати свої опитування, завдання, тести та багато іншого
  • Реклама офіційних сторінок Facebook стала загальнодоступною: тепер натиснувши на кнопку «Інформація та реклама» в лівому стовпці можна подивитися всі активні рекламні кампанії бренду (що і як рекламують у Facebook українські рітейлери і ТРЦ дивіться у огляді RAU
  • Оголошення з малою кількістю показів тепер будуть зупинятися автоматично, так що не дивуйтеся, якщо що

Сервіс IGTV

Сталося те, на що багато хто чекав, але вже навіть незручно було питати. В кінці червня Instagram дозволив завантажувати в свою соціальну мережу ролики довжиною до однієї години. Зробити це можна за допомогою IGTV — окремого додатку, вже доступного в App Store і Google Play, який підтягує завантажене відео в розділ закріплених в профілі Stories. Відразу після завантаження сервісу в нього підтягуються IGTV-канали тих акаунтів, на які користувач уже підписаний.

Ключові моменти по роботі з сервісом:

  • Сервіс призначений виключно для вертикальних відео, як у Stories
  • Рекомендовані пропорції – 4:5 і 9:16
  • Додаток поки підтримує тільки один формат відео — MP4, при цьому тривалість ролика не повинна перевищувати 10 хвилин (втім Gucci і Louis Vitton вже завантажували довші)
  • Доступна можливість додавати обкладинку, як за допомогою стороннього фото, так і кадру з ролику
  • Під відео є кнопки, щоб поставити лайк, написати коментар або зробити репост в особисті повідомлення
  • Під кожним роликом доступна статистика залучення та утримання аудиторії
  • Перейти в додаток для перегляду чужих відео можна натиснувши на піктограму вгорі стрічки

  • Щоб перегорнути нецікаве відео, досить змахнути його в бік
  • Пошук відео поки можливий тільки за назвою каналу — пошуку по хештегам немає, хоча їх можна додавати в опис під відео при завантаженні
  • Рух по екрану, знизу вгору відкриває вам блоки «Популярне» і «Підписки»
  • Підписуючись на канал в IGTV, користувач стає підписником творця каналу в Instagram

Швидше за все, найближчим часом кількість доступного функціоналу значно розшириться. Особливо новий додаток може бути привабливим блогерам і рітейлерам, які так і не знайшли своє місце на Youtube, але готові поборотися за “місце під сонцем” на Instagram.

Публікація в Instagram з браузеру

Тепер в Instagram можна робити публікації прямо з десктопу. Те ж саме стосується Facebook Stories – досить тільки вибрати, куди саме ви хочете зробити публікацію.

Відеодзвінки в Instagram

Починаючи з червня, за допомогою Direct в Instagram можна влаштовувати відео-чати. Зв’язуватися можна як з однією людиною, так і з кількома одночасно. Максимальна кількість людей в групі – чотверо. Втім незабаром їх кількість можуть збільшити.

Instagram Collection Ads і кошик

Ще одним приємним оновленням для рекламодавців стало відкриття для всіх доступу до Collection Ads, що працює за аналогією з Facebook Collection ads. Це дозволяє запускати прокручуваєму карусель, що складається з декількох фотографій або відео товару, прямо в стрічці.

Також соцмережа дозволила всім брендам додавати значок кошика в Stories, при натисканні на який з’являється додаткова довідка про показаний в Stories товар і можливість зробити покупку. Нагадаємо, що функція покупок у стрічці Instagram доступна з листопаду 2016 року.

Ще оновлення в Instagram:

  • Виправлено форматування тексту: з’явилось перенесення, тому більше не потрібні вдаватися до невидимих символів і точок
  • Stories можна розділяти по регіонах (особливо цінним це оновлення буде для глобальних брендів)
  • Як і анонсувала RAU, ліцензійна музика в Stories з’явилася в якості стікерів
  • Також в Storiesgram Instagram Stories з’явилися вкладки “рекомендації” і “пов’язані історії”
  • Тестується можливість прибирати небажані акаунти зі своїх підписників без блокування (переорієнтація від кількості підписників у бік рівня залученості аудиторії)

Хештеги на YouTube стали клікабельними

Для просування відео на Youtube на один новий “шаровий” інструмент стало більше. Тепер перші три хештег в описі роликів стали клікабельними. Також почав працювати пошук по цим хештегам.

Щоб нововведення коректно працювало, потрібно дотримуватися кількох простих правил: не ставити більше 15 хештегів (а краще ще менше), ніяких пробілів і, традиційно, уникати будь-які натяки на дискримінацію або образи.

Сервіс зберігання персональних даних Telegram

Telegram оголосив про запуск нової системи верифікації користувачів — Telegram Passport. Про це компанія заявила 26 липня. У повідомленні говориться, що користувачі зможуть проходити авторизацію на різних сайтах, не завантажуючи при цьому свої дані в небезпечні хмарні сервіси. Telegram буде зберігати документи, використовуючи наскрізне шифрування, при цьому, наголошується, що сам Telegram не буде мати доступ до цих даних.

Також вказується, що сервіс Telegram Passport буде використовуватись для майбутньої блокчейн-платформи TON від Telegram. За допомогою Telegram Passport компанія зможе проводити ідентифікацію користувачів, які хочуть використовувати TON і сервіси-партнери платформи. Для її запуску компанія вже зібрала $1,7 млрд на етапі pre-ICO, що стало одним з найбільших у світі первинних розміщень токенів.

Групу WhatsApp тепер можна налаштувати за аналогом Telegram-каналу

На фоні того, що WhatsApp активно працює над повноцінною десктопною версією з системою QR-кодів і відеодзвінками, прогнози маркетингу Metro Cash&Carry Ukraine щодо еволюції месенджерів стають все більш актуальними. Цілком можливо, що “нові браузери” скоро ще активніше почнуть заміняти цілі мобільні додатки і навіть браузери. Так, компанія запустила нову настройку, яка дозволить відправляти повідомлення в групу виключно її адмінам. Нововведення дозволить стрічці стати свого роду групою або офіційною сторінкою, на яку інформацію буде розміщувати тільки один або кілька адмінів/ботів. Для рітейлерів це відкриває можливість розвивати новий канал комунікації з покупцями.

Щоб застосувати цю настройку, потрібно відкрити розділ “Інформація про групу”, натиснути “Налаштування групи, потім “Відправка повідомлення” і вибрати “Тільки адміни”. Ця функція вже доступна користувачам в усьому світі в останніх версіях програми.

І ще деякі оновлення одним реченням:

  • У WhatsApp з’явиться реклама
  • Google зробив доступним для всіх користувачів сервіс App Maker, в якому підприємці можуть створювати інструменти для оптимізації бізнес-процесів
  • Відеохостинг YouTube запускає систему платної підписки на канали і вкладки з товарами
  • Facebook дозволить адміністраторам спільнот стягувати від $4,99 до $29,99 в місяць за доступ до закритих груп з ексклюзивним контентом
  • 4 липня Google AdWords в результаті ребрендингу змінив назву на Google Ads, а також отримав новий логотип
  • В AppMetrica тепер можна аналізувати унікальних користувачів додатків
  • YouTube оголосив про запуск нового інструменту, за допомогою якого автори зможуть знаходити копії своїх відео на інших каналах
  • Google Chrome почав позначати всі HTTP-сайти як незахищені з 24 липня

Також в якості бонусу читайте дослідження VoxUkraine, в якому були проаналізовані фактори, що впливають на ранжирування публікацій у Facebook. Ключові тези:

1. Час публікації на віральність посту не впливає, як і інші чисто технічні параметри
2. Заклики до дії можуть збільшити успіх публікації, але це не точно
3. Хештеги тільки знижують залученість посту
4. Відео-контент у пріоритеті
5. Кількість лайків на сторінці, не впливає на успіх або фейл постів

Більш детально дослідження можна прочитати за посиланням.

Читайте також –

Найбільш важливі оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в травні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку