Український інвестиційний фонд купив ще один торговий центр в ЄС

Український інвестиційний фонд купив ще один торговий центр в ЄС

31.07.2018 01:24
  252
rau

Інвестиційний фонд Focus Estate Fund закрив операцію з придбання торгового центру Galeria Awangarda площею 7515 кв. м (GBA) в місті Бартошице (Польща).

Про це RAU повідомила прес-служба інвестфонду. За словами Андрія Козина, керуючого партнера Focus Estate Fund, цією інвестицією фонд збільшив свій портфель в секторі торговельної нерухомості середнього формату Польщі і Чехії до п’яти об’єктів, загальна орендна площа яких перевищила 34 000 кв. м.

Транзакційним брокером угоди виступив KYHOS Real Estate s.r.o., юридичний супровід здійснювала фірма Czabański Gałuszyński i Partnerzy, міжнародна компанія JLL стала проперті-менеджером об’єкта.

«Galeria Awangarda – новий якісний актив фонду з відмінним місцем розташування та правильними якірними орендарями, які користуються популярністю у покупців», – прокоментувала Вірджіні де Бері, керівник відділу управління нерухомістю і активами, JLL.

Довідка. Galeria Awangarda була відкрита в квітні 2016 року і являє собою якісну будівлю в динамічному місті в північному регіоні Польщі. Серед його найбільших орендарів – магазини Biedronka, Jysk, KIK, Deichmann, ABRA. На момент укладання угоди вакантність площ торгового центру становила близько 3%.

Focus Estate Fund – інвестиційний фонд нерухомості зі штаб-квартирою в Києві, що фокусується на не преміальних об’єктах торгової нерухомості в країнах Центральної та Східної Європи. У планах фонду – інвестування в розвиток проектів торгової комерційної нерухомості середнього формату на найбільш динамічних ринках Східної Європи в обсязі 50 млн євро протягом наступних 2 – 3 років.

Читайте також –

Андрій Козин, Focus Estate Fund: Чому компанія скуповує торгові центри в Європі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  145
Усі новини ринку