Київський Ювелірний Завод вийшов на ринок Македонії
Компанія Київський Ювелірний Завод (КЮЗ) представила свою продукцію в Європі під брендом Morion.
Київський Ювелірний Завод (КЮЗ) в травні вийшов на ринок Македонії, відкривши перший магазин ювелірних виробів під брендом Morion в столиці країни – місті Скоп’є. Як повідомила прес-служба компанії, магазин являє собою класичний європейський бутік, простір якого гармонійно розбитий на зони, що дозволяє презентувати вироби різного цінового рівня.
Родзинкою бутіка стала зона примірки, виконана у вигляді невеликого будуара, де відвідувачки можуть неспішно приміряти вподобані моделі. Колірна гамма інтер’єру вибрана не випадково і передає багатобарвність каменю моріон – від світло-коричневого до темного або практично чорного.
У бутіку представлені вироби торгової марки «КЮЗ. Українські Самоцвіти» – авторська лінія ювелірних прикрас КЮЗ, акцент в якій зроблений на використання дорогоцінних каменів українського походження, а також колекція природних кристалів геліодора, унікальних поліхромних кристалів топазу і кварцу, видобутих на Волинському родовищі партнером КЮЗ – компанією Quarts Samocveti.
У відкриття представництва Київським Ювелірним Заводом за межами України закладена місія – познайомити Європу з новою Україною, яка не тільки виробляє якісні та сучасні ювелірні вироби, а також має унікальний природний резерв – одне з найдавніших родовищ дорогоцінних каменів у світі.
Довідка. Київський Ювелірний Завод – це ювелірний бренд, представлений на ринку більше 80 років. Мережа фірмових магазинів компанії зараз нараховує 52 торгові точки по всій Україні.
Читайте також –